خبرگزاری کار ایران

زهرا نعمتی نامزد کسب عنوان بهترین کماندار زن معلول جهان در سال ۲۰۱۶

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان اقدام به انتخاب برترین ورزشکار جهان کرده است و زهرا نعمتی، کماندار طلایی بازی‌های پارالمپیک، برای انتخاب به عنوان بهترین ورزشکار جهان به رای مردم نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، نعمتی دراین خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: طبق نظرسنجی فدراسیون تیراندازی با کمان، جزو ورزشکاران برتر تیراندازی باکمان اعلام شده‌ام و برای انتخاب بهترین ورزشکار جهان در این رشته، مردم هستند که رای می‌دهند.

وی افزود: در این فهرست نام چهار ورزشکار دیگر نیز وجود دارد و این انتخاب در راستای موفقیت‌هایی است که در بازی‌های المپیک و پارالمپیک کسب کرده‌ام.

کماندار طلایی بازی‌های پارالمپیک ریو در خصوص شرایطش اظهار داشت: در حال حاضر کارهای درمانی فیزیوتراپی دستم را انجام می‌دهم تا مشکل مصدومیتم برطرف شود و از بیست روز آینده تمریناتم را آغاز خواهم کرد.

وی درباره دیدار رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با مسئولان ایران گفت: وی برای نخستین بار به ایران آمده که افتخار بزرگی است. ایشان از شرایط تمرینی تیراندازی ایران بازدید کرد و فکر می کنم خیلی امیدوار شد، چون بارها تکرار کردند که ایران تیم خیلی قدرتمندی دارد و این امر برای ما امیدوار کننده و باعث خوشحالی است.

علاقمندان برای رای دادن به کماندار کشورمان باید به لینک زیر مراجعه کنند و بر روی عکس زهرا نعمتی کلیک کنند.

https://awards.worldarchery.org/athlete/index.php?Category=PW#bottom

کد خبر : ۴۴۰۱۷۹