خبرگزاری کار ایران

شریعتی در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون:

حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان مغفول مانده است

کد خبر : ۴۴۰۰۵۹

استاندار خوزستان در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون در اهواز، گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی است تا خوزستان بعنوان قطب میراث فرهنگی کشور معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی با بیان اینکه خوزستان به صنعت بنادر، دریاها و .. معرفی می شود، گفت: در این میان، حوزه بسیار مهم میراث فرهنگی و گردشگری مغفول مانده است در حالی که خوزستان ۳ اثر ثبت جهانی شده، دارد.

وی افزود: امیدوار هستیم که با برگزاری این جشنواره، موضوع میراث فرهنگی  استان خوزستان را تحت پوشش قرار دهد و جلوه گردشگری و میراث فرهنگی را به صورت ویژه نشان دهد.

استاندار خوزستان گفت: هنر، گوهر خداوندی است. در طول تاریخ، هر قومی که با هنر آمیخته شد، توانست شکوفایی ویژه ای را برای خود به ارمغان آورد، هرچه به عمر بشر افزوده شود، نقش هنر بیش از پیش نمایان می شود.

شریعتی با اشاره به اینکه در عصر حاضر بشر به رسانه و هنر تکیه کرده است، افزود: نقش رسانه در طول تاریخ گوهربار ایران و بویژه انقلاب شکوهمند اسلامی و بیان گفتمان استقلال، آزادی و تکیه بر مردم سالاری دینی، نقش بسیار تحسین کننده ای را داشته است.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از فرهنگ ویژه مناطق مختلف، از مهمترین اهداف رسانه ملی است، گفت: مبارزه بسیار جسورانه مقابل انواع هجمه های فرهنگی، تنها گوشه ای از اقدامات صداوسیمای ملی بوده است و این جشنواره فرصت بسیار مغتنمی است که خوزستان بعنوان قطب میراث فرهنگی و قطب صنعت کشور معرفی و زمینه تعالی را برای خوزستان بوجود آورد.

استاندار خوزستان در پایان ضمن تشکر از رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و رئیس صداوسیمای مرکز خوزستان ابراز امیدواری کرد که این جشنواره توفیق روز افزون را برای ایران اسلامی و خوزستان به ارمغان آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز