خبرگزاری کار ایران

مربی سپاهان مطرح کرد

استقلال زخم خورده است و برای نتیجه‌گیری به اصفهان می‌آید

مربی سپاهان معتقد است استقلال با شکست مقابل نفت تهران زخم خورده است و برای نتیجه‌گیری مقابل سپاهان بازی می‌کند.

مجید بصیرت، مربی تیم سپاهان در مورد برد این تیم مقابل سایپا در جام حذفی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی از هر لحاظ شرایط خوبی داشت. تیم سایپا و بعضی از بازیکنانش را در اختیار نداشت اما با این حال چند بازیکن جوان خوب در ترکیب این تیم بود که کار را برای ما سخت می‌کرد. ما مصمم بودیم این بازی را ببریم و خدا را شکر با تلاش بازیکنان این اتفاق افتاد.

مربی تیم سپاهان در واکنش به اینکه این تیم سه بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و شرایطش روز به روز بهتر می‌شود، گفت: پیش‌بینی این اتفاق را کرده بودیم. ابتدای فصل 90 درصد تیم ما تغییر کرده بود و طبیعی بود که به زمان نیاز داشته باشیم.  در حال حاضر بازیکنان خیلی خوب در زمین یکدیگر را پیدا می‌کنند و فهمیدند که ویسی چه چیزی از ‌آنها می‌خواهد.

بصیرت در مورد بازی این هفته سپاهان مقابل استقلال گفت: استقلال روز گذشته از حذف شد و زخم خورده است. استقلال قطعا برای نتیجهگیری به اصفهان می‌آید اما ما هم سپاهانیم و به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی هستیم. بازی‌های سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده است و امیدوارم این بازی هم زیبا از آب دربیاید. ما باید خیلی خوب ریکاوری کنیم و برای این بازی آماده باشیم.

مربی تیم سپاهان در مورد لیست ورودی و خروجی این تیم در نیم فصل گفت: قطعا ما هم مثل تیم‌های دیگر تغییراتی خواهیم داشت اما این تغییرات خیلی کم خواهد بود. بازیکنانی می‌گیریم که به دردمان بخورد و نه اینکه آنها را روی نیمکت بنشانیم.

 

کد خبر : ۴۴۰۰۴۵