خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر

اولین شکست فصل پرسپولیس در اصفهان رقم خورد/ ذوب‌آهن به رتبه سوم رسید

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در نیمه نخست با برتری ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی هفته چهاردهم  لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۲۰ میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، محمددنژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر، مهردان درخشان مهر، مهدی رجب زاده و مرتضی تبریزی

ترکیب پرسپولیس: رادو شوویچ، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد  احمدزاده و مهدی طارمی.

قضاوت این دیدار برعهده محسن ترکی است. او در نیمه اول به کامیابی نیا و درخشان مهر کارت زرد نشان داد.

دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس حملات متعددی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچکدام از این حملات نتوانست قفل دروازه‌های دو تیم در نیمه اول را باز کند. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز بازی ذوب آهن توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد. در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل در نیمه اول به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازی پایاپای در جریان بود و هر دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند تا اینکه احسان پهلوان با یک شوت زیبا و دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد. تلاش پرسپولیس برای به تساوی کشاندن بازی بی نتیجه بود ذوب آهن با تک گل پهلوان برنده این دیدار حساس شد. پرسپولیس با وجود باخت مقابل ذوب آهن صدر جدول را حفظ کرد.

کد خبر : ۴۳۸۵۵۷