خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان: برای 6 داور شدن نیاز به تغییر قوانین نبود

رئیس کمیته داوران گفت: برای اینکه امروز در بازی استقلال و تراکتورسازی از 6 داور استفاده کنیم نیازی به تغییر قوانین وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، فریدون اصفهانیان در گفت‌وگویی در مورد 6 داور شدن دیدار امروز استقلال و تراکتورسازی گفت: ما باید سعی کنیم از تمام نیروهای باتجربه و جوان استفاده کنیم ضمن اینکه بتوانیم از تکنولوژی‌های روز داوری جهان نیز بهره ببریم تا اشتباهات هرچه کمتر شود. 

وی ادامه داد:برای انجام این کار نیازی به تغییر این قوانین نبود چون در خیلی از کشورها این مورد اجرا می‌شود و این خودش یک قانون است. فقط باید هماهنگی‌های لازم انجام می‌شد و در همین رابطه ما مجوز لازم را گرفتیم. 

اصفهانیان در مورد اینکه استفاده از 6 داور در این بازی مهم به یک نوع ریسک نیست؟ گفت: چه ریسکی؟ اتفاقا این کار کمک می‌کند تا اشتباهات کم شود. ما همه موارد لازم را یادآوری کرده و داوران خط نیز وسایل لازم را دارند. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه حضور محمدرضا فغانی که هفته گذشته داور اصلی بازی پرسپولیس بود در این دیدار به عنوان داور خط به نوعی باعث تخریب این داور از لحاظ روحی نمی‌شود، گفت: این حرف‌ها مطرح نیست. ما همه داوریم و هرجا که می‌گویند باید بایستیم!

 

کد خبر : ۴۳۶۲۳۲