خبرگزاری کار ایران

کتاب‌های تازه‌ای برای موفقیت هم در زندگی؛ هم در کار

سه عنوان کتاب جدید از نشر لیوسا راهی بازار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سه کتاب "شور عشق الهی"، "هوش مثبت‌نگر" و "فن چانه‌زنی در مذاکره و فروش" توسط نشر لیوسا  شده است.

 هوش مثبت‌نگر

این کتاب به قلم شیرزاد چمین و ترجمه شهاب کامکار مباحث مدیریت و مهندسی زندگی را با استفاده از هوش مثبت‌نگر بررسی می‌کند. شیرزاد چیمن رئیس هئیت مدیره‌ی گروه CIT، سازمان‌ آموزش و تربیت مربی در جهان است. وی مدرس روش‌های دستیابی به توانا‌یی‌های بالقوه‌ی واقعی افراد در جهت کسب موفقیت‌های حرفه‌ای و نیز رسیدن به بهترین وجوه در زندگی شخصی است. به نقل از مترجم این کتاب در شناخت و دفع خود تخریبی‌های درونی و ذهنی که مانع از رشد و پیشرفت فرد می‌شود نقش موثری دارد. کتاب با راهنمایی مخاطب به ایجاد جدولی از موارد خود تخریبی به او کمک می‌کند با تکیه بر هوش مثبت نگر از این موانع درونی عبور کند. کتاب در 343 صفحه و 1100 نسخه و با قیمت 23000 تومان توسط نشر لیوسا راهی بازار شد.

 شور عشق الهی

شور عشق درون محصول دایا ماتا و ترجمه میهن میلانی کتابی عرفانی درباره نحوه‌ی پرورش شور عشق الهی است. این کتاب با نگاهی به انواع عشق زمینی در جستجوی یافتن راهی به عشق الهی است.  در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «عمیق‌ترین نیاز‌های روح و قلب انسان عشق به خداوندا است. با بیدار کردن طبیعت الهی خود، یعنی حقیقت نادیده گرفته شده‌ی جوهر هستی می‌توان از عهده ی چالش‌های فیزیکی، روانشناختی، عاطفی و بهروزی معنوی بر‌آمد. اگر می‌توانستید ذره‌ای از عشق الهی را احساس کنید، سرمستی شما سر به فلک می‌کشید. وقتی در جستجوی حضرت حق هستید باید مراقب باشید که در خفا چیز دیگری آرزو نکنید. مراقیه چیزی نیست مگر منفک شدن از همه چیز و یکی شدن با خوادند».

کتاب در دو جلد و مجموع 500 صفحه و با قیمت 36000 تومان و شمارگان 500 نسخه توسط نشر لیوسا منتشر شده است.

 فن چانه‌زنی در مذاکره و فروش

این کتاب شامل 52 تاکتیک عملی و ده‌ها تجربه مذاکره در کسب و کار ایران است که توسط جمال قمری به رشته‌ی تحریر در‌آمده است. جمال قمری مدرس مذاکره و فروش در شرکت‌های داخلی و بین‌المللی است که آزمون‌های مختلفی درباره مذاکره طراحی و اجرا نموده است. 

انتهای این کتاب می‌خوانیم: «چانه‌زنی بی‌تردید یک فن است. لحظات بسیار مهمی از جلسات مذاکره، خرید و فروش، به چانه زنی اختصاص می‌یابد. آنجا که طرفین تلاش می‌کنند با اعطای کمترین امتیاز، بیشترین امتیاز را دریافت کنند».

در  این کتاب فن چانه‌زنی، نحوه‌ی عرضه‌ی پیشنهادات، شکستن مقاوت طرف مذاکره و... مورد بررسی قرار می‌گیرد. این کتاب  در127 صفحه در 1100 نسخه و با قیمت 9500 تومان توسط نشر لیوسا راهی بازار شد.

کد خبر : ۴۳۵۴۱۶