خبرگزاری کار ایران

تخفیف ویژه«فرانش» به مناسبت روز دانشجو؛

کد تخفیف 30 درصدی خرید ویدیوهای آنلاین آموزشی

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۳۸۹

شرکت فرانش با ارائه تخفیف 30درصدی ویژه روز دانشجو، ویدیوهای تخصصی تحصیلی را در دسترس دانشجویان قرار داده است.

به گزارش ایلنا، تامین هزینه آموزش در بین اقشار دانشجو و تحصیل‌کرده همواره به‌عنوان اصلی‌ترین مشکلات این قشر بیان می‌شود اما شرکت‌های آموزشی با ارائه کدهای تخفیف مناسب به دانشجویان می‌توانند قشر تحصیل‌کرده را در مسیر تحصیلی خود کمک کنند.

از همین رو، زمانی که گروه‌های آموزشی نظیر انتشاراتی‌های معتبر، وب‌سایت آموزش اینترنتی و ... اقدام به ارائه کدهای تخفیف کنند، این ابزارهای آموزشی با استقبال قشر فرهنگی و دانشجوی کشور همراه می شود.

امروز یکی از بهترین راه‌های آموزشی، ارائه ویدیوهای تحصیلی در رشته های تخصصی است بنابراین با ارائه این ویدیوها و در دسترس بودن آنها نظام آموزشی می تواند یک گام بلند در راستای ارتقا سطح دانشجویان بردارد.

شرکت‌های آموزش ویدیویی آنلاین در راستای گسترش استفاده عمومی از ابزارهای مجازی، درصدد بازاریابی و ورود قوی به صنعت آموزش در دنیای مجازی هستند تا با ارائه ویدیوهای آموزشی به نیاز مشتریان خود پاسخ مثبت دهند.

بر همین اساس، شرکت فرانش با ارائه تخفیف 30درصدی ویژه روز دانشجو، ویدیوهای آموزشی تخصصی را برای این قشر فرهنگی بر روی سایت شرکت فرانش خود قرار داده است.

این تخفیف شامل محصولاتی مانند دوره جامع نگارش پایان‌نامه در Word، استفاده از محقق گوگل یا گوگل اسکالر،  EndNote (نرم افزار مدیریت و سازماندهی منابع پژوهشی)، دوره جامع نگارش پایان‌نامه در Word، پاورپوینت ۲۰۱۳ (مقدماتی – پیشرفته)، آموزش PowerPoint ۲۰۱۶، طراحی اسلاید و ارائه با پرزی (Prezi)، آموزش ویندوز ۱۰، Excel ۲۰۱۶، آموزش Word ۲۰۱۶، شبکه‌های کامپیوتری – فصل دوم: لایه فیزیکی و انتقال داده، آموزش نرم‌افزار محاسباتی «Mathematica»، از مقدماتی تا پیشرفتهMATLAB ، رسم نمودار پویا در اکسل با خط مبنا و تفکیک داده، تاریخ شمسی در اکسل و محاسبه سود سپرده بانکی، نکات طلایی جستجو در گوگل، آیلتس آکادمیک، گرامر زبان انگلیسی دوره مقدماتی (بخش اول)، مکالمه انگلیسی (سطح مقدماتی)، طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ، اصول و تکنیک‌ها، اصول اساسی فتوشاپ سی سی، آموزش روتوش در مسیر اشتغال، آموزش الگوریتم نویسی و فلوچارت، برنامه‌نویسی اندروید از پایه تا پیشرفته (بخش اول - پایه)، اولین وب‌سایتتان را با HTML۵ و CSS۳ کدنویسی کنید، روش‌های مقابله با نفوذ به کامپیوترهای شخصی، آشنایی با virus و worm ، دوره نفوذگر قانونمند CEH، طراحی قالب پیشرفته از صفر تا صد، طراحی سایت وردپرس با Drag and Drop، آموزش جامع و پروژه محور طراحی وب‌سایت (بخش اول)، برقراری ارتباطات حرفه‌ای و موثر با دیگران، کسب درآمد از اینستاگرام، دورهٔ شخصیت‌شناسی MBTI ، دوره پیشرفته افترافکت سی‌سی ۲۰۱۵، فتح قله عکاسی در ۷۰ دقیقه، آموزش مقدماتی عکاسی به زبان ساده، آموزش حل مکعب روبیک ۳*۳، علم به روایت فیلم‌های علمی تخیلی با پوریا ناظمی، دوره جامع و هوشمند انگیزه نامحدود، آموزش جامع تری دی مکس، آموزش مقدماتی و کامل اتوکد ۲۰۱۶ و شروع بازی‌سازی با یونیتی ۵ شده است.

لازم به ذکر است که این تخفیف ویژه تنها در تاریخ 16 الی17 آذر ماه به مناسبت روز دانشجو، به این قشر فرهنگی ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز