خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگاه انقلاب کرمان خبرداد:

شرور جنوب کرمان به اعدام محکوم شد

رئیس دادگاه انقلاب کرمان از برگزاری دادگاه فردی به نام "ی. الف" یکی از اشرار مشهور منطقه جنوب استان کرمان که محکوم به اعدام شد، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، احمد قربانی افزود: این متهم از سال 83 شرارت‌های خود را در منطقه آغاز کرده و جرائمی از قبیل قتل با اسلحه گرم، آدم ربایی، تخریب عمدی، آتش‌سوزی، سرقت مسلحانه، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت را در پرونده سیاه خود دارد.

وی بیان کرد: متهم به دلیل جرائم ارتکابی چندین مرتبه بازداشت و در مراجع قضایی محکوم شده بود و با وجود این موضوع نیز دست از شرارت برنداشته و در آخرین اقدام ایذایی خود اقدام به قتل 'الف.س' در جنوب استان کرمان کرده بود.

قربانی یادآور شد: این شرور بارها مورد رافت اسلامی قرار گرفته بود اما باز هم به اعمال خلاف قانون دست زده است.

وی اظهار کرد: شرور جنوب استان کرمان با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان دستگیر و به جرایم خود در دادسرا اقرار و بعد از طی مراحل قانونی، جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات وی تشکیل شد.

قربانی عنوان کرد: متهم به اتهام محاربه و مفسد فی‌الارض مورد محاکمه قرار گرفت و حکم قانونی صادر شد و پرونده در حال طی مراحل قانونی است.

حکم صادره ظرف 20 روز پس از تاریخ ابلاغ، قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و بعد از مراحل قانونی چنانچه حکم قطعی شود، پرونده برای اجرا به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۵۳۳۶