خبرگزاری کار ایران

سلحشوری در دانشگاه امیرکبیر:

بدون ترس از ردصلاحیت مسئولیت سیاسی و اجتماعی خود را انجام می‌دهم

نماینده مردم تهران گفت: مردی که توانست با دو دستش رای تهران را رقم بزند، حرف از جامعه مدنی زد. زمانی که آقای خاتمی این حرف را مطرح کرد، ما نتوانستیم متوجه این موضوع شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پروانه سلحشوری در مراسم روز دانشجو در دانشگاه امیرکبیر عنوان کرد: جامعه نیازمند آگهی است و شما دانشجویان آگهی‌دهندگان این جامعه هستید. بعد از صد سال هنوز جامعه ایران آنطور که لازم است، پیشرفت نکرده است. یکی از این عوامل، ضعف خردگرایی و عدم واکنش مناسب به اتفاق های سیاسی است.

او افزود: مردی که توانست با دو دستش رای تهران را رقم بزند، حرف از جامعه مدنی زد. زمانی که آقای خاتمی این حرف را مطرح کرد، ما نتوانستیم متوجه این موضوع شویم و نسل پیش از شما با شعار عبور از خاتمی فردی را به کشور تحمیل کرد که ٨ سال به کشور ضربه زد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه جامعه ما نباید حالت شورشی و افراطی‌گری داشته باشد، گفت: ما این وضعیت را تجربه کردیم. این امر کسانی را بر مسند می‌نشاند که برای کشور سم هستند.

او گفت: ما نفت ١٢٠ دلاری را تجربه کردیم اما با عدم مدیریت آن را از دست دادیم و امروز مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر ما شده است. من به عنوان نماینده مجلس بدون ترس از رد صلاحیت در راستای مسئولیت سیاسی و اجتماعی کار خود را انجام خواهم داد.

کد خبر : ۴۳۵۳۰۱