خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

تغییر نگاه‌ها در استفاده از ظرفیت تشکل‌های اجتماعی در دولت تدبیر و امید ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۱۴۵

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت:تغییر نگاه‌ها در استفاده از ظرفیت تشکل‌های اجتماعی در دولت تدبیر و امید ستودنی است.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش درجلسه شورای مشورتی‌تشکل‌های اجتماعی‌گیلان اظهار داشت: هر چند که شرایط ایجاد شده به دلیل وجود برخی نگرش‌ها در ساختارهای مدیریتی هنوز ایده آل نیست اما نگاه‌های ویژه مسئولان ارشد دولت بویژه ریاست جمهوری و وزارت کشور در بهره مندی از این ظرفیت ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان یادآور شد: پیشرفت هایی که در دولت تدبیر و امید در این چند سال در نوع تغییر نگاه‌ها و بهره‌مندی از این ظرفیت های مردمی برای پیشبرد اهداف توسعه در جامعه داشته‌ایم، کم نظیر است و نباید دوران گذشته را که حتی اجازه فعالیت به این تشکل‌ها داده نمی‌شد را فراموش کرد.

به گفته دبیر هیات نظارت بر فعالیت تشکل‌های اجتماعی گیلان ایجاد بسترهای همگرایی و مشارکت این تشکل ها با یکدیگر در ارائه خدمات بهتر اجتماعی و برنامه ریزی های اصولی در جهت همراهی با دستگاه‌های دولتی از جمله اقداماتی باید باشد که بتوانند زمینه های اعتماد بین یکدیگر را بیشتر فراهم کنند.

رنجکش افزود: مدیران دستگاه اجرایی با بهره مندی از این ظرفیت و واگذاری بخشهایی از خدمات عمومی که برابر ضوابط قانونی امکان آن وجود دارد می توانند اثرات این تشکل ها را در پیشبرد اهداف بهتر ببیند.

در این جلسه هریک از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های خود به ارائه دیدگاه‌های خود در ارتباط گیری بهتر با جامعه و پوشش جامعه هدف شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز