خبرگزاری کار ایران

جدایی مشروط دو بازیکن پرسپولیس در نیم فصل

دو بازیکن پرسپولیس احتمالاً در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد انصاری و احمد نوراللهی، دو بازیکن جوان تیم پرسپولیس احتمالاً در نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.

محمد انصاری، مدافع چپ پای سرخپوشان که در این فصل با نظر برانکو به دفاع وسط آمده و در کنار سیدجلال حسینی، زوج خوبی را در قلب خط دفاع پرسپولیس تشکیل داده است، از یک تیم چینی پیشنهاد خوبی دریافت کرده است. این پیشنهاد که به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس نیز رسیده است، از نظر مالی سودی چند میلیاردی برای باشگاه دارد و همین مساله باعث شده تا مدیران پرسپولیس که این روزها دغدغه مالی زیادی دارند، برای رد کردن این پیشنهاد دچار تردید شوند.

البته با توجه به مشکلات زیاد پرسپولیس در خط دفاعی و نبود جایگزین مناسب برای محمد انصاری، در شرایط فعلی برانکو به صورت جدی با جدایی مدافع خوش اخلاق تیمش مخالفت کرده است اما گفته می‌شود در صورتی که باشگاه بتواند در نیم فصل یک مدافع مناسب را جذب کند، برانکو نیز با این انتقال موافقت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس که از ابتدای فصل به دنبال جذب شجاع خلیل‌زاده بود، هنوز هم برای در اختیار گرفتن این بازیکن مشتاق است و در صورتی که این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد، به احتمال فراوان محمد انصاری با جدایی از جمع شاگردان برانکو، در نیم فصل راهی چین خواهد شد.

دیگر بازیکن پرسپولیس که احتمال جدایی او در نیم فصل وجود دارد، احمد نورالهی، هافبک دفاعی جوان پرسپولیس است. نورالهی که فصل گذشته بازی‌های زیادی برای پرسپولیس انجام داد و محبوبیت زیادی هم بین هواداران دارد، در این فصل به دلیل سیستم مورد علاقه برانکو که تنها نیاز به یک هافبک دفاعی دارد، تبدیل به بازیکن نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب به کمال کامیابی‌نیا داده است. همین مساله نیز موجب شده نورالهی که اول فصل قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد، به فکر جدایی موقت از این تیم باشد.

نورالهی، قصد دارد برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی تبریز بپیوندد اما شرایط او نیز تا حدودی شبیه محمد انصاری است. در حال حاضر در جمع بازیکنان پرسپولیس تنها دو هافبک دفاعی وجود دارد که در صورت جدایی شماره 8، پرسپولیس در این پست با کمبود بازیکن مواجه خواهد شد و به همین دلیل برانکو با جدایی نورالهی در نیم فصل نیز مخالفت کرده است و موافقت با جدایی نورالهی را منوط به جذب یک بازیکن مناسب در پست هافبک دفاعی کرده است.

این در شرایطی است که پیش از این گفته می‌شد امید عالیشاه نیز قصد دارد همانند نورالهی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شده و برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی بپیوندد اما این مساله به صورت کامل منتفی شده و عالیشاه قطعاً در پرسپولیس باقی خواهد ماند.

 

کد خبر : ۴۳۵۱۴۱