خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته حمل و نقل گیلان مطرح شد؛

موظف شدن پیمانکاران حمل ونقل سوخت به نصب دستگاه ردیاب بر روی نفتکش‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۱۰۰

در هشتمین جلسه کمیته حمل و نقل منطقه گیلان با پیمانکاران حمل و نقل سوخت برنصب دستگاه ردیاب GPRS روی نفتکش‌ها و اجرای آن تا پایان آذر ماه تاکید شد.

به گزارش ایلنا از رشت، اجرای مصوبه نصب GPRS بر روی نفتکش‌ها بخصوص دستگاه‌های تریلی در راستای اجرای طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش است که از سال 94 در حال اجراست.

بر اساس این طرح که در راستای اعمال کنترل نفتکش‌ها و آگاهی از آخـــــرین وضعیت فعالیت نفتکش‌هاست، میزان سهمیه سوخت تحویلی GPRS به ناوگان حمل ونقل سوخت از طریق مسافتی که می پیمایند نیز قابل رصد است.  

شرکت و پیمانکاران حمل و نقل مواد نفتی گیلان به نقل از علی فخاری‌راد، رئیس تامین و توزیع سوخت استان، تاکنون 58 درصد از ناوگان را مجهز به دستگاه GPRS کرده اند و مابقی در دست اقدام است.

در این جلسه آخرین وضعیت تامین و توزیع سوخت و برنامه ریزی برای شرایط بحران، تجزیه و تحلیل حوادث ایمنی و بهداشت و زیست محیطی به نقل از خبرنامه حوادث شهریور ماه و اعلام برنامه های آموزشی و تشریح آئین نامه حمل مواد خطرناک مورد بررسی  قرار گرفت.   

برنامه ریزی برای تامین و توزیع به موقع و بهینه سوخت در استان باتوجه به شروع فصل زمستان از دیگر مصوبات هشتمین جلسه تدارکات و حمل و نقل بود که در تاریخ 11/9/95 در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز