خبرگزاری کار ایران

سفر با خانه‌ درختی سحرآمیز

مجموعه‌ کتاب‌های کودک و نوجوان خانه‌ی درختی سحرآمیز نوشته‌ مری پوپ آزبرن؛ مجموعه‌ای علمی و تخیلی است که مخاطبان خود را با تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، آداب و رسوم ملل مختلف آشنا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مجموعه‌ کتاب‌های کودک و نوجوان خانه‌ی درختی سحرآمیز نوشته‌ی مری پوپ آزبرن مخاطبان خود را با تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، آداب و رسوم ملل مختلف آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب نویسنده عنوان می‌کند: همیشه برای خلق یک کتاب از مجموعه‌ی خانه‌ی درختی سحر‌آمیز، از سه مورد، خاطره‌ها، تحقیق و تخیل بهره می‌گیرم. اما مورد دیگری که من در مورد کتاب‌ها به کار می‌برم، لذت است. من نوشتن را خیلی دوست و از سهیم کردن شما در ماجرای جک و آنی لذت می‌برم. این یکی از رازهای خوشحالی شخصی من است.

 این مجموعه با دایناسور‌ها قبل از تاریکی آغاز می‌شود و تاکنون 50 جلد از آن به بیش از بیست زبان مختلف ترجمه و در شمارگان مختلف به فروش رسیده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

در یک روز تابستان در فراگ کریک پنسیلوانیا یک خانه درختی پیدا شد. برادر و خواهری به نام‌های جک و آنی خیلی زود متوجه شدند خانه‌ی درختی، سحرآمیز است و می‌تواند آنها را به مکان‌ها و زمان‌های مختلف در تاریخ ببرد. بعد ازاین که جک و آنی به سفر‌های زیادی رفتند، مرلین ساحر آنها را با خانه‌ی درختی به ماموریت‌های مرلین فرستاد. آنها باید برای بیرون آوردن مرلین از افسردگی شدید چهار راز خوشبختی را پیدا کنند.

 28 جلد از سری اول این مجموعه (ماموریت‌های مورگن، کتابدار شاه آرتور) با برگردان هوری عدل طباطبایی برای اولین بار به همت نشر نخستین منتشر و راهی بازار شده است.

کد خبر : ۴۳۴۹۷۴