خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران:

نفس کار رئیس جمهور غیر قانونی و غیر شرعی بود

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۶۹

رئیس جمهور آمده بود که حرف خودش را بزند و با علم بر این موضوع که با این صحبت ها ممکن است استیضاح رأی بیاورد، این اقدامات را انجام داد و استیضاح برایش مهم نبود.مشخص شد که تخلفات یکی از نزدیکان سران نظام ما در همین حد است که یک گفت‌وگو با آقای مرتضوی داشته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صحبت‌هایی که امروز در جلسه رسیدگی به استیضاح وزیر کار مطرح شد نشان دهنده این است که نظام در سلامت است و نمی‌توان فساد را به مسئولان نظام نسبت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی بعد ازظهر مجلس شورای اسلامی باحضور در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع در جلسه رسیدگی به استیضاح وزیر کار، کار جالبی انجام نشد و صحبت‌هایی که رئیس جمهور در صحن علنی مطرح کرد درشان یک رئیس جمهور نبود ولی این صحبت‌ها برای نظام با برکت بود چراکه مطالبی را که مدت‌ها رئیس جمهور می‌گفت که باید بیان کند، بیان شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که این صحبت‌ها نشان دهنده سلامت نظام است، گفت: بزرگ‌ترین تهمتی که به نزدیکان مسئولان نظام زده می‌شد در همین حد بود که بیان شد و صحبت‌ها راجع به موضوعاتی بود که نشان دهنده این است که فساد بزرگ در میان مسئولان وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب نفس کار رئیس جمهور غیر قانونی و غیر شرعی بود گفت: رئیس جمهور از فردی صحبت کرد که در صحن علنی حضور نداشت و بدون اینکه اتهاماتی که به وی نسبت داده شود اثبات شود در صحن علنی مطرح شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مطالبی که امروز در جلسه استیضاح شیخ الاسلام مطرح شد کار زیادی برای نظام خواهد داشت و جلسه امروز مقداری چهره رئیس جمهور را آشکار‌تر کرد و فکر می‌کنم این جلسه ما را به نقطه پایان بحران نزدیک‌تر کرده است و تکلیف رئیس جمهور زودتر مشخص می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس برای اینکه احمدی نژاد برای دفاع از شیخ الاسلامی به مجلس نیامده بود، گفت: رئیس جمهور آمده بود که حرف خودش را بزند و با علم بر این موضوع که با این صحبت ها ممکن است استیضاح رأی بیاورد، این اقدامات را انجام داد و استیضاح برایش مهم نبود.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز