خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر انرژی و بهره‌برداری آبفای مازندران خبر داد:

راه‌اندازی مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب شرب استان مازندران

مدیر دفتر انرژی و بهره‌برداری آبفای مازندران از راه‌اندازی مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب شرب استان مازندران در محل ایستگاه پمپاژ قدیمی شهر ساری خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، "عباس اکبرنژاد" با اشاره به اینکه این ایستگاه پس از 38 سال، با نوسازی و مرمت به عنوان ساختمان مرکز کنترل و تله متری تاسیسات منابع آب شرب (مپرا) مورد استفاده قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته با احداث و تجهیز و راه‌اندازی یک باب ایستگاه پمپاژ در مجاورت این ایستگاه قدیمی به همت همکاران معاونت مهندسی و توسعه و امور آبفاشهری ساری، ایستگاه قدیمی از مدار بهره‌برداری خارج شد.

مدیر دفتر انرژی و بهره‌برداری آبفای مازندران ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در راستای استفاده بهینه از فضا و تاسیسات موجود، معاونت بهره‌برداری با تأیید مدیرعامل شرکت، احداث و تجهیز فضاهای ایستگاه قدیمی به عنوان مرکز کنترل و پایش از راه دور تاسیسات آب شرب را در دستور کار قرار داد.

اکبرنژاد، تصریح کرد: تاسیسات قدیمی ایستگاه شامل الکتروپمپ‌ها، لوله‌ها، اتصالات و شیرآلات، تابلوهای برق، دیزل ژنراتور و کابل‌ها بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده جمع‌آوری و حتی الامکان در بخش دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است طرح جانمایی و الزامات ساختمان کنترل و تله‌متری تاسیسات منابع آب شرب توسط بخش خصوصی تهیه شد و مقرر شد معاونت بهره‌برداری با همکاری معاونت مهندسی توسعه نسبت به احداث و تجهیز ساختمان مذکور اقدام نماید.

 

کد خبر : ۴۳۴۲۳۳