خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 14 هزار دام غیرمجاز در دریای مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۰۶۴

بیش از 14 هزار رشته دام غضروفی و فلس‌دار غیرمجاز آبان ماه امسال در آب‌های ساحلی مازندران کشف و ضبط شد.کشف بیش از 14 هزار دام غیرمجاز در دریای مازندران

به گزارش ایلنا از ساری ،فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران گفت: با تلاش ماموران این یگان ، در این مدت 27 گرم خاویار، 66 کیلوگرم ماهی خاویاری، 52 قطعه ماهی استخوانی و بیش از 14 هزار رشته دام غضروفی و فلس‌دار غیرمجاز در آب‌های ساحلی مازندران کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیرضا ندایی با بیان اینکه آبان ماه امسال 22 مرحله عملیات و گشت مشترک با یگان انتظامی و پایگاه‌ها انجام شد، اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و 500 ایست و بازرسی و سرکشی از صیدگاه‌ها، لنج‌ها و قایق‌ها و در مجموع 3هزار و 683 نفر ساعت گشت دریایی و ساحلی صورت گرفت.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران به جمع‌آوری 8 باب کومه صیادی غیرمجاز اشاره کرد و افزود: بیش از 26 هزار عدد کرف صیادی، 6 دستگاه لاکش، 5 فروند قایق پارویی و بدنه قایق، 4 دستگاه انواع موتور دریایی سبک و سنگین، 215 عدد لنگر صیادی، 4 دستگاه ماشک و 2 دستگاه یدک‌کش از صیادان غیرمجاز کشف و ضبط شد.

ندایی یادآور شد: در آبان ماه امسال 159 قطعه ماهی خاویاری نارس نیز از متخلفان کشف و ضبط و توسط یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران در دریا رهاسازی شد. وی بیان کرد: 22 نفر از صیادان غیرمجاز نیز به‌عنوان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران با تاکید بر اینکه حفاظت از منابع آبزیان و ذخایر آنها برای نسل‌های آینده وظیفه سنگینی بر دوش همه است از مردم خواست تا هرگونه تجاوز غیرقانونی به ذخایر دریای خزر را به شماره تلفن 35289555 ستاد خبری مستقر در بابلسر اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز