خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان مدیریت بحران خبر داد:

طوفان در شرق مازندران/قطع برق و تخریب سقف خانه‌ها

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور جزئیاتی از خسارات ناشی از طوفان در شرق مازندران را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سعیدی درباره خسارات ناشی از وقوع طوفان در شرق استان مازندران اظهارکرد: با وتجه به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص احتمال وقوع طوفان سازمان مدیریت بحران دستگاه‌های امدادی در استان مازندران را به حالت آماده باش درآورد.

وی با بیان اینکه طوفان نسبتا شدیدی با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت بخش‌هایی از سوادکوه و شرق مازندران را تحت تاثیر قرار داد، گفت:‌ این طوفان باعث وارد شدن خساراتی به برخی از روستاها و شکستن تعدادی از درختان شد.

سعیدی با بیان اینکه طبق گزارش‌های اولیه در برخی از مناطق شرق استان مازندران جریان برق قطع شده است، افزود:‌ قطعی برق به دلیل تخریب تعدادی از تابلو برق‌ها و پارگی سیم‌ها بوده که عوامل شرکت برق اقدامات خود در این خصوص را انجام داده و برق در برخی مناطق نیز دوباره وصل شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه سقف چندین خانه و سوله نیز تخریب شده است، گفت:‌ همچنین طبق گزارش‌ها خساراتی نیز به برخی از منازل و واحدهای دامداری در شهرستان بهشهر وارد شده است.

به گفته وی، امدادرسانی عوامل هلال احمر به روستاهای شرق مازندران به ویژه نکا همچنان ادامه دارد و دستگاه‌های امدادی همچنان در آماده‌باش هستند.

کد خبر : ۴۳۳۹۹۷