خبرگزاری کار ایران

دبیر سی‌ودومین جشنواره تئا‌تر فجر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۹۸

اسماعیل عالی‌زاد به عنوان دبیر سی‌و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر از قادر آشنا حکم گرفت.

ایلنا: اسماعیل عالی‌زاد، دبیر سی‌و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی در متن حکم وی آمده است:
«جناب آقای دکتر اسماعیل عالی‌زاد
با سلام و احترام
جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر پس از سی و یک دوره اکنون جایگاه و شأن والایی در میان رویدادهای بین‌المللی تئا‌تر منطقه و جهان کسب کرده است.
جایگاه و منزلتی که به بهای تلاش و خلاقیت هنرمندان ایران اسلامی، برنامه‌ریزی، مداقه و سخت کوشی برگزار کنندگان ادوار گذشته حاصل شده است.
حفظ و ارتقاء اینجایگاه، نیازمند مطالعه، برنامه‌ریزی دقیق و ترسیم چشم انداز بلند مدت برای این رویداد بین‌المللی است. بی‌شک تدوین آیین‌نامه و ضوابط محکم و متقن و مبتنی بر دست آوردهای نوین و پذیرفته هنر نمایش در جهان می‌-تواند سبب ساز برگزاری جشنواره‌ای پربار و اثرگذار در دوره‌های آتی باشد.
براین اساس و با توجه به تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر منصوب می‌نمایم.
امید که در سایه مهر الهی و با بهره‌گیری از تجربه و مشاوره هنرمندان گرانسنگ نمایش کشور شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ هنری باشیم.»
اسماعیل عالی‌زاد، متولد ۱۳۵۱، دکترای جامعه‌شناسی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی. تألیف کتابهای «مقدمه‌ای بر مخاطب و مخاطب‌شناسی»، «وسایل ارتباط جمعی و مشارکت سیاسی»، «فرهنگ سیاسی از رهگذر تلویزیون»، عضویت در شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت بر نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۹۱ – ۱۳۸۹)، عضویت در هیأت انتخاب بخش صحنه‌ای سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر (۱۳۹۱)،
مقاله‌های فصل‌نامه پژوهشی علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی (۹۱- ۱۳۹۰)، داوری
مقاله‌های فصل‌نامه علمی پژوهشی هنرهای زیبا دانشگاه تهران (۱۳۹۱)، داوری آثار ششمین دوره جشنواره بین‌المللی علوم انسانی فارابی (۱۳۹۱)، داوری مقاله‌های سومین و چهارمین اجلاس جهانی رادیو (۹۱- ۱۳۹۰)، همکاری با مراکز علمی تحقیقاتی همچون مرکز آموزش صدا و سیما، اداره کل پژوهش و آموزش سیما، مرکز مطالعات استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس، دبیری کمیته برنامه‌ریزی آموزشی رشته جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی (۱۳۹۱)، مدیریت تدوین و توسعه سیاست‌های رادیو (۹۰ - ۱۳۸۸)، دبیری شورای عالی کار‌شناسان معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (۹۰ – ۱۳۸۸) عضویت در کارگروه تدوین برنامه جامع ۵ ساله رسانه ملی (۸۹ – ۱۳۸۸)، و نگارش چندین مقاله علمی پژوهشی از سوابق علمی و اجرایی وی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز