خبرگزاری کار ایران

باید لبنان راشکست دهیم؛

حیدری: ترکیب تیم ملی مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۹۶

باید در این مسابقه خوب نتیجه بگیریم تا برای مقدماتی جام‌جهانی نیز ترسی در دل آنها بیندازیم که بدانند پیروز میدان هستیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی باید با پیروزی برابر لبنان در دل حریف ترس ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری در حاشیه تمرینات امروز درباره بازی ایران با لبنان گفت: باید در این مسابقه خوب نتیجه بگیریم تا برای مقدماتی جام‌جهانی نیز ترسی در دل آنها بیندازیم که بدانند پیروز میدان هستیم.

وی درباره اینکه بازیکنان لبنان وقت زیادی را تلف می‌کنند اظهار داشت: من در بازی رفت نبودم اما همه می‌گفتند این تیم 10، 12 دقیقه وقت‌کشی کرده‌اند. تیم‌های عربی این کار را خوب انجام می‌دهند. لبنان هم از ما می‌ترسد و فکر می‌کنم در آزادی این کار را انجام دهد. ما باید توپ را نگه داریم تا آنها فرصت چنین کاری را نداشته باشند.

حیدری در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید در ترکیب کی‌روش قرار می‌گیرد اظهار داشت: ترکیب هنوز نهایی نشده اما هر کس شرایط خوبی داشته باشد می‌تواند در تیم ملی بازی کند.

بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال درباره مصدومیت جباری عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد اما از خودش بپرسید.

وی در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر اینکه مربیان هم اکنون به تیم ملی انتقاد می‌کنند و فکر می‌کنید این زمان برای انتقاد مناسب است گفت: انتقاد خوب است اما انتقادی که کمک کند نه تخریب. مربی تیم ملی حرفه‌ای است و انتقاد را می‌پذیرد اما انتقادی سازنده.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز