خبرگزاری کار ایران

کامرانی‌فر: فغانی قضاوت خوبی داشت

رئیس دپارتمان داوری می‌‌گوید: فغانی در بازی امروز عملکرد خوبی داشت و او می‌تواند جزو بهترین‌ها شود.

به گزارش ایلنا، حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری در حاشیه بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در جمع خبرنگاران در خصوص قضاوت محمدرضا فغانی و اینکه هواداران ناراحت بودند،‌اظها ر داشت: منظور شما در کدام صحنه است؟

وی در پاسخ به این سوال که برخی هواداران به صحنه پنالتی یا صحنه آخر که داور با 3- 4 ثانیه تأخیر سوت زد‌، گفت: اگر با تأخیر سوت زده شود ایراد نیست شاید چند ثانیه زمان می‌‌برد که خطا اعلام شود مهم این است که خطا بوده و داور هم به درستی اعلام کرده است. ناظر AFC امروز حضور داشت تا فغانی الیت شود در مجموع او عملکرد خوبی داشت.

کامرانی‌فر با اشاره به اینکه من در بازی امروز ناظر نبودم،‌ خاطر نشان کرد: من در کنار ناظر AFC بودم هر چه به الیت اضافه کنیم به نفع داوری است. لازم است داوران ما بهتر شوند در مجموع کامرانی‌فر کم سوت زد تا بازی در جریان باشد. داوران هم مانند بازیکنان به آنالیز نیاز دارند فغانی هم اولین بازیش بود که در آزادی که پخش مستقیم هم می‌شد سوت می‌زد.او عملکرد خوبی داشت از طرفی توقع ما از داوران باید به نوع تجربه و سن و سالشان در لیگ باشد.قطعاً‌ مواردی وجود دارد که باید آنالیز شود این استعداد در فغانی وجود دارد تا جزو بهترین‌ها باشد.

رئیس دپارتمان داوری در پاسخ به این سوال که در هفته دوازدهم لیگ بسیاری از مربیان مثل بازی روز گذشته یا شهرستان‌ها از داوری شکایت داشتند، تصریح کرد: چیزی که من می‌دانم این است که اکثراً راضی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که مسائل بازی استقلال و صبا را نمی‌توانید کتمان کنید، یادآور شد: این موضوع فردا صبح آنالیز می‌شود صحنه‌هایی بود که باید بازسازی شود اما اتفاقات بیرون زمین موضوعی بود که باید توسط کادر مدیریت می‌شد.

 

کد خبر : ۴۳۳۸۹۹