خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج انتخاب برترین بازیکن و زیباترین گل هفته نهم سوپر لیگ یونان

ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس باز هم از رسیدن به جوایز ۱۰ هزار یورویی عناوین بهترین بازیکن و زیباترین گل هفته سوپر لیگ یونان باز ماند.

به گزارش ایلنا، سایت روزنامه نوا اسپورت یونان رده‌بندی برترین بازیکنان و زیباترین گل‌های هفته نهم سوپر لیگ فوتبال این کشور را اعلام کرد که کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس به عنوان نامزد هر دو بخش از رسیدن به جوایز 10 هزار یورویی باز ماند.

در بخش بهترین بازیکن هفته خاویر اومبدیس، هافبک آرژانتینی تیم آترومیتوس با کسب آرای 25.21 درصدی ضمن قرار گرفتن در جایگاه اولی جایزه پنج هزار یورویی را کسب کرد. انصاری‌فرد در این بخش با آرای 13.46 درصدی مواجه شد و رتبه چهارم را از آن خود کرد.

خریسووالانتیس کوزورونیس، هافبک 24 ساله تیم ایانینا جایزه پنج هزار یورویی زیباترین گل هفته نهم سوپر لیگ یونان را با کسب آرای 20.38 درصدی به خود اختصاص داد. گل کریم انصاری‌فرد به پاناتینایکوس که نامزد دریافت جایزه زیباترین گل هفته شده بود در جایگاه سومی با آرای 14.72 درصدی قرار گرفت.

تیم پانیونیوس در بازی هفته نهم سوپر لیگ یونان با گلزنی کریم انصاری‌فرد روی پاس مسعود شجاعی برابر پاناتینایکوس به تساوی یک - یک بسنده کرد.

 

 

کد خبر : ۴۳۳۵۹۲