خبرگزاری کار ایران

منصوریان : اگر استقلال با 100 میلیارد هم بسته شود، مسائل تاکتیکی به خودمان ارتباط خواهد داشت

سرمربی استقلال پیش از بازی مقابل صبای قم در مورد کاوه رضایی حرف‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: در ابتدا باید از بازیکنی صحبت کنم که سال گذشته در ایران بازی می کرد و در سانحه هوایی جانش را از دست داد. ماچادو بازیکنی بود که سال گذشته در لیگ ایران برای صبا بازی کرد و این ضایعه را باید تسلیت بگویم.

وی افزود: با توجه به بازی جام حذفی، بازی آسانی نخواهیم داشت. امیدوارم با تلاش بچه‌ها و یاری حق بتوانیم سه امتیاز بازی با صبای قم را کسب کنیم. پس از دیدار با صبای قم در جام حذفی، رویکرد تاکتیکی جدیدی را تجربه کردیم. اینکه وقتی حریفی با 5 نفر در یک خط بازی می‌کند، راهکار جدیدی به کار ببریم. اکنون آمادگی این را داریم که اگر فردا صبا با لایه دفاعی بازی کند، چطور بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود از عملکرد کاوه رضایی ابراز نارضایتی کرده است، تصریح کرد: من از رضایی ابراز رضایت کرده و جایی نگفتم از او ناراضی‌ام. اگر کاوه در این مدت سه گل دیگر زده بود، به طور حتم به تیم ملی دعوت می‌شد. اگر همان‌طوری که که در امر توپگیری، جنگ‌های تن به تن موفق بوده، در گلزنی هم موفق بود، سهم فوتبال او بالا رفته و به تیم ملی می‌رفت.

منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا باز هم نام امین حاج‌محمدی را از لیست 18 نفره استقلال خط زده است، گفت: این موضوع تصمیم کادر فنی بوده که با 18 بازیکن به قم بیاییم. دیگران می‌توانند از بیرون نقد کنند اما ما تصمیم خودمان را می‌گیریم. برای من نام‌ها تفاوت ندارند و امروز نام میلاد زکی‌پور و میعاد یزدانی در لیست قرار گرفته است. در تمرین امروز هم فرشید اسماعیلی اصرار زیادی برای توپ‌ گرفتن داشت و باعث مصدومیتش شد. پس از مشورت با گروه پزشکی، تصمیم گرفتیم که اسماعیلی هم همراه ما به قم نیاید.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تصور می‌کند حواشی بازی جام حذفی این بار هم در لیگ ادامه پیدا می‌کند یا نه، تصریح کرد: ما کاری به این مسائل نداریم و یک هدف داریم و آن رفتن رو به جلو است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عذرخواهی حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال از صمد مرفاوی به خاطر اظهاراتش عنوان کرد: از این موضوع خبر ندارم که عذرخواهی کرده است.

منصوریان بار دیگر با این سوال روبرو شد که آیا تصور می‌کند صبا برای بازی فردا دفاعی بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: ما ذهنیتی نداریم که صبا دفاعی بازی می‌کند یا نه. فردا ساعت 16:20 مشخص خواهد شد که صبا چطور بازی خواهد کرد.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه باید بین استقلال 100 میلیاردی و تیم 300 میلیونی تفاوتی وجود داشته باشد، گفت: اگر استقلال با 100 میلیارد هم بسته شود، مسائل تاکتیکی به خودمان ارتباط خواهد داشت.

سرمربی استقلال با اشاره به برگزاری بازی در شهر قم خاطرنشان کرد: از رفتن به شهرهای مشهد و قم لذت می‌بریم، چرا که امام رضا (ع) در مشهد و خواهرش در قم خاک شده‌اند. به همین دلیل دوست دارم این دو شهر همیشه در فوتبال ما نماینده داشته باشند. امروز هم توفیقی دست می‌دهد تا به زیارت حضرت معصومه (س) برویم. امیدوارم مردم فردا به ورزشگاه بیایند و از بازی لذت ببرند. سال گذشته کیفیت زمین خوب بود و امیدوارم فردا هم خوب باشد. با احترام به تیم حریف سعی می‌کنیم به مسیر رو به جلوی خود پیش برویم.

منصوریان در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد مشکلات مالی باشگاه صبای قم، خاطرنشان کرد: فضای سختی که در تیم صبا وجود دارد را من پیش از این در تیم نفت تهران تجربه کرده‌ام اما دیدید که ما شرایط‌مان طوری پیش رفت که اگر دو بازی آخرمان را می‌بردیم حتی می‌توانستیم قهرمان شویم. در کل می‌خواهم بگویم که باشگاه هر چقدر با مشکلات مالی مواجه باشد، بازیکن وقتی به داخل میدان می‌آید به این مسائل فکر نمی‌کند و تمرکزش را روی بازی می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تیم صبا باید بگویم که این تیم در چند سال گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده و تا خط قرمز رسیده اما در نهایت خودش را حفظ کرده است. این فصل هم صبا اگر بتواند خودش را در لیگ حفظ کند موفق بده است. اگرچه صبا رقیب فردای ما است اما من هموراه دوست دارم شهرهای قم و مشهد در لیگ نماینده داشته باشند. هر چند امیدوارم صبا از بازی بعد از استقلال موفق باشد.

 

 

کد خبر : ۴۳۳۵۰۹