خبرگزاری کار ایران

کمالوند: در پایان فصل در بین 6 تیم بالای جدول خواهیم بود/ هیچ نقشی در نتیجه بازی با استقلال نداشتم

سرمربی گسترش فولاد گفت: در نتیجه بازی با استقلال هیچ نقشی نداشته‌ام.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: قبلا هم گفته‌ام که پتانسیل تیم‌مان طوری است که بتوانیم در جمع 6 تیم اول باشیم اما نتایج با کیفیت بازی‌مان جور در نمی‌آید از این جهت که در همه بازی‌ها از حریفان بهتر بودیم.

وی افزود: در خیلی از بازی‌ها ما تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه به آنچه استحقاقش را داشته‌ایم نرسیده‌ایم. با این حال من اعتقاد دارم در پایان فصل قطعا در بین 6 تیم اول قرار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان پیش‌رو دارند تصریح کرد: سپاهان از تیم‌های قدر لیگ است که از مهره‌های خوبی هم بهره می‌برد. ما قبلا در بابل یک بازی نیمه رسمی با سپاهان داشتیم و این تیم در چند سال گذشته همواره از مدعیان قهرمانی بوده است. ضمن اینکه سپاهان همواره در چند سال اخیر بازیکنان خوبی به فوتبال ایران معرفی کرده اما ما فردا میزبان این تیم هستیم و می‌خواهیم نهایت استفاده را از این میزبانی ببریم.

کمالوند در مورد عملکرد خوب تیمش در بازی با استقلال عنوان کرد: من هیچ نقشی در آن نتیجه نداشتم. هر سه تعویضی که انجام دادم، اجباری بود. فوتبال طوری است که وقتی تیم می‌برد، مربی می‌گوید کار من بود اما لطف خداوند و تلاش بازیکنان بود. خدا را شکر که توانستیم با آن کیفیت بازی را اداره کنیم.

وی ادامه داد: چندین بار توانستیم با دروازه‌بان حریف تک به تک شویم و من از همه بازیکنانم رضایت دارم. تساوی و برگرداندن شکست 2 بر صفر کار بزرگی بود و از این نتیجه راضی هستم. امیدوارم آن اتفاقات سرآغازی باشد برای موفقیت‌های جدید گسترش فولاد. قبل از تعطیلات نیز در بازی با تراکتورسازی همه دیدند که ما چقدر خوب بازی کردیم. هر چقدر حریفان ما قوی‌تر باشند، ما هم با کیفیت‌تر بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص محرومیت دخسوس گفت: او محروم است و چند بازیکن مصدوم هم داریم که مصدومیتشان چندان جدی نیست. دخسوس بازیکن خوبی است اما عدم حضورش اصلا ما را نگران نمی‌کند. وقتی اخراج شد، دیدید کوروش ملکی بدون اینکه بدنش را گرم کرده باشد، آمد و چقدر خوب بازی کرد. همه بازیکنان ما در یک سطح هستند.

کمالوند در مورد تماشاگران اظهار داشت: تب فوتبال در تبریز پایین آمده و الان می‌بینید در بازی‌های تراکتورسازی هم تعداد تماشاگران پایین آمده است. باید یکسری امکانات بدهیم، باید سرویس ایاب و ذهاب باشد. شما ببینید یک بچه 13 ساله چطور باید بیاید خارج از شهر و تماشاگر یک بازی فوتبال در ورزشگاه ما باشد؟ باید برای رفع این موضوع یک فکری کنیم. کار فراتر از من و باشگاه گسترش فولاد است. یک نفر آمده از جیب شخصی خودش برای فوتبال هزینه می‌کند اما مسئولان استانی باید کمک کنند. قطعا اگر تماشاگران باشند، جذابیت به فوتبال برمی‌گردد.

وی ادامه داد: فردا روز آخر هفته است و خوشحال می‌شویم که تماشاگران بیایند و یک بازی زیبا را ببینند. به هر حال کار از شهر تبریز رد شده و باید در کل فوتبال کاری انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: ما در نیم فصل قطعا در نقل و انتقالات خواهیم بود. سه جای خالی در لیست‌مان داریم و قطعا تیم را تقویت می‌کنیم نه تضعیف. در واقع هیچ کدام از بازیکنان خوبمان را از دست نمی‌دهیم. 

 

کد خبر : ۴۳۳۵۰۴