خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: با ادامه این وضعیت استقلال خوزستان باید از لیگ و آسیا انصراف دهد

سرمربی استقلال خوزستان در حرف‌هایی مهم اظهار داشت اگر وضعیت مالی استقلال خوزستان به همین شکل باقی بماند این تیم باید از لیگ و لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت:  فردا بازی سختی مقابل سایپا داریم به این دلیل که این تیم باثبات است و تا به امروز جزو تیم‌های خوب لیگ بوده است، بازیکنان خوب و کادرفنی خوبی هم دارد، ما هم تمرینات خوبی داشتیم و حریف را جدی گرفته‌ایم.

وی درباره شرایط مالی تیم استقلال خوزستان گفت: 2-3 هفته پیش بازیکنان‌ با مدیرعامل باشگاه جلسه داشتند. تا نیم‌فصل اگر بازیکنان ما 50 درصد از مطالبات‌شان را دریافت نکنند می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا قبل از نیم‌فصل با بچه‌ها تسویه‌حساب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و با ادامه این روند اگر بازیکنان از این باشگاه جدا شوند، در استقلال خوزستان می‌ماند یا خیر، گفت: باید به جمع‌بندی برسیم که تکلیف چه می‌شود. 12 بازیکن در تیم ما در قرارداد خود متممی دارند که می‌توانند در نیم‌فصل از تیم جدا شوند. به غیر از این 12 بازیکن سایر بازیکنان نیز درخواست چنین متممی دارند، در تیم ما اگر یک نفر هم جدا شود کار سخت می‌شود و به نظرم اگر این وضعیت ادامه پیدا کند تیم استقلال خوزستان از لیگ و آسیا باید انصراف دهد.

پورموسوی در خصوص پیشنهادهایی که برخی بازیکنان استقلال خوزستان دارند، تصریح کرد: بچه‌ها با اینکه پیشنهاد دارند ولی مطمئن هستم اگر به آنها پول داده شود در تیم خواهند ماند. بازیکنان ما پیشنهادهای جدی دارند اما گذاشته‌اند تا نیم‌فصل در مورد این مسئله تصمیم بگیرند.

وی در خصوص اینکه آیا دو تیم پرسپولیس و استقلال به بازیکنان این تیم از جمله زهیوی پیشنهاد داده‌اند، گفت: به غیر از پرسپولیس و استقلال یکی دو تیم دیگر هم هستند که پیشنهاد داده‌اند. من قبلا هم گفته‌ام آقای ویسی برای تیم ما زحمت کشیده و اگر قرار باشد کسی از تیم ما جدا شود اولویت ما سپاهان است اما همانطور که گفتم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازیکنان‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه خاطرنشان کرد: بانک ملی مالک شرکت و باشگاه است، هفته گذشته نیز مزایده‌ای برگزار و قرار شد هرکس برنده این مزایده شد مالک اصلی باشگاه باشد اما به نظرم مالکیت به همان بانک ملی برسد.

 

کد خبر : ۴۳۳۴۹۹