خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

چین موتور سیکلت کاربراتوری را فقط برای ما تولید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۴۵۳

عضو شورای شهر تهران گفت: به دلیل حجم آلایندگی موتور سیکلت کاربراتوری، حتی در چین هم دیگر برای مصرف داخلی تولید نمی‌شود و فقط برای ما تولید می‌کنند.

به گزارش ایلنا،‌ محمد حقانی، نماینده مردم تهران در شورای شهر در خصوص صحبت‌ها و انتقادات روز گذشته خود از وضعیت آلودگی هوا در صحن این شورای نکاتی را برای آگاهی بیشتر مخاطبان ارئه کرده است که در ادامه می‌خوانید:

باتوجه به سوالات زیاد دوستان درباره حرف‌های دیروزه بنده در شورای شهر تهران لازم می‌دانم توضیحاتی را ارئه دهم:

  1. به دلیل حجم آلایندگی موتور سیکلت کاربراتوری، حتی در چین هم دیگر برای مصرف داخلی تولید نمی‌شود و فقط برای ما تولید می‌کنند.
  2. این موتورها می‌بایست تبدیل به برقی یا انژکتوری شود و نباید قشر ضعیف جامعه از این اصلاح رویه متضرر شود.
  3. امروز اینها قریب به یک میلیون در تهران تردد می‌کنند که هر کدام  6 برابر یک پژو 206 آلایندگی دارند که روشن است باید تدبیری کرد.
  4. باید مدیریت شهری و دولت به سرعت اختلاف قیمت این موتورها با انژکتوری یا برقی را برای این قشر ضعف در هر فرمتی که صلاح است تامین کند تا مقوله جمع شود.
  5. با این رویه مردم تهران را از سرطان و بیماری‌های ریوی نجات می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز