خبرگزاری کار ایران

مرفاوی - منصوریان؛ رفاقت تعطیل!/ سایپا به دنبال خروج از وضعیت بحرانی

رقابت‌های جذاب و حساس‌ لیگ برتر فردا با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود.

گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته دوازدهم لیگ برتر فردا با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی استقلال میهمان صبای قم خواهد بود.

گسترش فولاد تبریز – سپاهان؛ کمالوند به دنبال جدایی از قعر

گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان بازی‌های هفته گذشته را با نتایج تساوی پشت سر گذاشتند. با این تفاوت که گسترش فولاد یک امتیاز با ارزش در خارج از خانه به دست آورد اما سپاهان دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد. دخسوس در بازی گسترش فولاد مقابل استقلال از زمین بازی اخراج شد و در دیدار مقابل سپاهان غایب خواهد بود. گسترش فولاد تا بدین جای فصل 7 تساوی به دست آورده است اما در بازی با سپاهان قطعا به دنبال سه امتیاز بازی خانگی خواهد بود. هر چند که کمالوند کار آسانی مقابل سپاهان ویسی نخواهد داشت.

گسترش فولاد با 10 امتیاز در رده سیزدهم و سپاهان با 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

 سایپا – استقلال خوزستان؛ سایپا در وضعیت بحرانی

شاید هیچکس فکرش را نمی‌کرد حسین فرکی به همراه تیم سایپا تا پایان هفته یازدهم فقط 9 امتیاز کسب کند و  در رده پانزدهم جدول قرار گیرد. مهدی ترابی بازیکن جوان و با استعداد سایپا هم مصدوم شد تا به بدشانسی‌های فرکی اضافه شود. سایپا مقابل استقلال خوزستانی قرار می‌گیرد که با مشکلات مالی زیادی دست‌ و پنجه نرم می‌کند. در نهایت باید منتظر ماند و دید کدام یک از این دو تیم سه امتیاز این بازی را به دست می‌آورد.

صبای قم – استقلال؛ رفاقت تعطیل!‌

دیدار این دو تیم در رقابت‌های جام حذفی که دو هفته پیش برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود. مرفاوی بعد از باخت مقابل استقلال به قدری  عصبانی بود که با یکی از خبرنگارهای حاضر در ورزشگاه هم درگیر شد. این دیدار نوعی جدال انتقامی برای مرفاوی و تیمش محسوب می‌شود  و حساسیت این بازی را دو چندان می‌کند.  صبایی ها دیدار هفته پیش مقابل تراکتورسازی را هم با باخت پشت سر گذاشتند و نمی‌خواهند با باخت مقابل استقلال به انتهای جدول بچسبند. مرفاوی تا بدین جای لیگ نتایج خوبی با صبای قم نگرفته است و تنها با 9 امتیاز جزو سه تیم قعر جدولی لیگ است.

از سوی دیگر، استقلال در بازی قبلی خود با نتیجه دو بر صفر از گسترش فولاد پیش بود اما در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید تا منصوریان باز هم مورد انتقاد هواداران استقلال قرار  گیرد. منصوریان حالا این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل صبای قم، خودش و تیمش را از زیر فشارها خارج کند اما آیا او دوباره می تواند تیم مرفاوی را شکست دهد؟

  منصوریان هم مثل مرفاوی نتوانسته نتایج مطلوبی با تیمش بگیرد. استقلال تا پایان هفته یازدهم با 15 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

فولاد خوزستان – نفت تهران؛ نبرد جذاب سعداوی و دایی

دو بازیکن اسبق تیم ملی حالا در رقابت‌های لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. نفت تهران با دایی نتایج خوبی کسب کرده است و با برد مقابل فولاد خوزستان می‌تواند فاصله‌ش را با پرسپولیس و تراکتورسازی کمتر کند . فولاد خوزستان هم با نعیم سعداوی نتایج خوبی گرفته است. فولاد هفته گذشته یک تساوی با ارزش مقابل سپاهان به دست آورد و با برد نفت می‌تواند وضعیتش را در جدول بهبود بخشد.

پنج شنبه 11 آذر 95

گسترش فولاد تبریز – سپاهان – ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز ساعت 14:15

محسن ترکی – رضا سخندان – یعقوب سخندان – مهدی مرجان‌زاده – ناظر: علیرضا یزدانی

سایپا – استقلال خوزستان – ورزشگاه پاس‌قوامین تهران ساعت 15:00

روح‌الله شریفی – سعید قاسمی – علیرضا ایلدروم – سعید رحیمی‌مقدم – ناظر: جواد تقی‌پور

صبای قم – استقلال – ورزشگاه یادگار امام قم (ره) ساعت 16:20

سیدمهدی سیدعلی – آرمان اسعدی – هادی طوسی – علی میرغفاری – ناظر: خداداد افشاریان

فولاد خوزستان – نفت تهران – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 16:40

بیژن حیدری – علی میرزابیگی – بابک عباسقلی‌زاده – رضا عادل – ناظر: فریدون اصفهانیان

 

کد خبر : ۴۳۳۴۲۳