خبرگزاری کار ایران

زنگنه با وزیران نفت و انرژی ونزوئلا و الجزایر ملاقات کرد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۳۹۱

وزیر نفت در بدو ورود به فرودگاه وین با وزیر انرژی و معادن الجزایر و وزیرنفت ونزوئلا دیدار و گفت‎وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شانا، بیژن زنگنه امروز (سه شنبه، نهم آذرماه) در بدو ورود به وین و در فرودگاه این شهر با نورالدین بوطرفه، وزیر انرژی و معادن الجزایر و الوخیو دل پینو، وزیر نفت ونزوئلا دیدار و گفت‎وگو کرد.

بوطرفه و دل پینو، روز دوشنبه (هشتم آذر) در الجزیره در زمینه توافق جهانی کاهش و تثبیت سطح تولید نفت گفت‎و گو کرده بودند و پیش از آغاز صد و فهتاد و یکمین نشست عادی اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در وین برای ادامه مذاکرات به مسکو رفتند و امروز پس از مذاکره با الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه به وین آمدند.

قرار است نشست وزیران اوپک روز چهارشنبه (دهم آذر ماه) در وین برای نهایی کردن توافق الجزیره درباره کاهش تولید اعضای این سازمان به منظور بهبود قیمت های جهانی نفت برگزار شود که از سال ٢٠١٤ به این سو نصف شده است.

بر اساس توافق مقدماتی (٢٨ سپتامبر، هفتم مهر ماه) الجزیره، سطح تولید اوپک به ٣٢ میلیون و ٥٠٠ هزار تا ٣٣ میلیون بشکه در روز محدود خواهد شد و ایران، لیبی و نیجریه از این طرح معاف می شوند.

بوطرفه از اظهار نظر درباره نتیجه مذاکرات با نواک و دل پینو خودداری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز