خبرگزاری کار ایران

خرازی در گفت‌وگو با ایلنا:

خود را از روند سیاست‌گذاری‌های اصلاح‌طلبان جدا نمی‌دانیم/جامعه روحانیت مبارز چاره‌ای جز حمایت از روحانی ندارد

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ذهنی در اصولگرایان انتخابات آینده را مهندسی می‌کند؛ برای همین هم به نظر می‌رسد انتخابات آینده ریاست جمهوری، انتخابات پیچیده‌ای باشد.

صادق خرازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در مورد فعالیت‌های حزب ندای ایرانیان برای انتخابات سال آینده عنوان کرد: ما یک حزب اصلاح‌طلب هستیم و نمی‌توانیم خود را از روند سیاست‌گذاری جامع و کاملی که وجود دارد، جدا بدانیم. منتهی با سلیقه‌های مختلف باید در نحله‌های اصلاح‌طلبی فعال باشیم.

 او با بیان اینکه فعالیت‌های ما در چارچوب مصالح ملی و دیدگاه‌هایی که خود حزب دارد، ساماندهی خواهد شد، گفت: دبیرکل حزب ندا در جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری شرکت می‌کند و از طریق ایشان با این شورا هم در ارتباط هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: در مورد انتخابات شورا‌ها هر حزب و گروهی دنبال این است که افرادی را با دیدگاه‌های خودش معرفی و در لیست‌ها قرار دهد. کسی هم با این موضوع مخالف نیست. البته اگر اصلاح‌طلبان بتوانند به یک لیست واحد برسند، خیلی بهتر است در این زمینه هم تلاش می‌کنند و امیدواریم موفق شوند.

او در مورد وضعیت حمایت از روحانی میان گروه‌های اصولگرا عنوان کرد: در مورد حمایت از روحانی اصولگرایان چند دسته هستند؛ برخی از آن‌ها قطعا برای انتخابات ریاست‌جمهوری به آقای روحانی روی خواهند آورد؛ مثل طیف روحانیت مبارز و بخشی از موتلفه که چاره و گزینه دیگری جز انتخاب آقای روحانی ندارند.

خرازی تاکید کرد: فکر می‌کنم ذهنی در اصولگرایان انتخابات آینده را مهندسی می‌کند برای همین هم به نظر می‌رسد انتخابات آینده ریاست جمهوری انتخابات پیچیده‌ای باشد.

کد خبر : ۴۳۳۱۷۸