خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان اموال تملیكی خبر داد:

تعیین تكلیف یك میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۰۵

یک میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق از ابتدای امسال تعیین تکلیف شده است/ تا پایان امسال تعیین تکلیف اموال به 160 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی با بیان اینکه 121 میلیارد تومان اموال در 10 ماهه نخست امسال تعیین تکلیف شده است، گفت: از این میزان 95 میلیارد اموال منقول و 26 میلیارد تومان اموال غیرمنقول بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اردشیر محمدی افزود: تا پایان امسال تعیین تکلیف اموال به 160 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

وی از ارائه‌ لایحه‌ای به مجلس خبر داد که در صورت تصویب آن سازمان اموال تملیکی، تعیین تکلیف اموال مازاد دولت را برعهده خواهد گرفت.

محمدی همچنین اظهار کرد: یک میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق از ابتدای امسال تعیین تکلیف شده است.

وی در این باره توضیح داد: در بودجه سال 90 سه هزار میلیارد تومان پیش‌بینی درآمد از محل فروش اموال مازاد به دولت شده بود که تنها هفت درصد درآمد کسب شد و در سال 91 نیز بیش از 4 هزار میلیارد تومان درآمد پیش‌بینی شده که حدود 20 درصد آن محقق شده است.

مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی همچنین از اعاده شدن بیش از 92 میلیارد تومان کالا در 10 ماهه امسال خبر داد و گفت: این کالاها مربوط به ماشین‌آلات بخش تولید بوده‌اند.

مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان این‌که توقف کالاها در گمرک تا پنج ماه امکان دارد گفت: چنانچه صاحب کالا بعد از این مدت اقدامی به دریافت کالای خود نکند، گمرک موظف است این اموال را به سازمان ما بدهد البته بخش اعظم صاحبان این کالاها مشکل نقدینگی دارند و یا بعضا نتوانسته‌اند مجوزهای لازم را دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز