خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام حیدری:

امروز چیزی به نام قدرت اقتصادی آمریكا وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۸۸

امروز چیزی به نام قدرت اقتصادی كه آمریكا از آن دم می زد وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر در مراسم جشن انقلاب شهر شاهو گفت: هدف از خلق حماسه انقلاب اسلامی رسیدن به عزت، خودباوری و استقلال است كه امروزه با بهره گیری از تدابیر رهبری مقتدرانه تر به راه خویش ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روانسر، حجت الاسلام حیدری افزود: دشمن سعی دارد با بزرگ نمایی مشكلات وكم رنگ کردن باورهای دینی،مردم را از انقلاب دلسرد نماید ولی مردم مسلمان ومومن ایران اسلامی با توكل به خداوند متعال وتبعیت از منویات مقام عظمای ولایت با اتحاد وهمدلی در راه دفاع از ارمانها وحاكمیت اسلام بر جهان ایستاده اند ودر این راه تا پای نثار جان عزیز خود استقامت می ورزند.

وی به موضوع اقتصاد و تحریم ها و نیز حركت های سلطه جویانه دشمنان اشاره كرد و اظهار داشت: امروز چیزی به نام قدرت اقتصادی كه آمریكا از آن دم می زد وجود ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز در این مراسم گفت: عزت وافتخار مردم مسلمان ایران نشآت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرگرد علی اصغر اله دانه با بیان اینكه سران استكبار از این ترقی وتكامل مردم ایران در هراسند افزود: عزتی كه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم ایران داد با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و این حركت ادامه راه امام و شهدا است.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد هستند با بكار گیری ترفندهای مختلف ملت ایران را از مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی باز دارند اما بیداری تمامی ملت ایران این دسیسه ها را نقش بر آب كرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر در پایان گفت: دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی ثمره ایمان به خدا، رهبری امام راحل (ره) وحدت كلمه مردم وجانفشانی شهدای انقلاب اسلامی است وباید قدرشناس این نعمتهای الهی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز