خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری مشکلی با ساخت مرکز توانبخشی بقیه الله ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۸۷

مجوز ساخت این مجتمع در کمیسیون ماده پنج صادر شده است و شهرداری نیز هیچ مشکلی با ساخت این مرکز ندارد و آقای قالیباف نیز در این مراسم حاضر خواهند بود.

ایلنا: مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید و امو ر ایثارگران گفت: مجوز ساخت مرکز توانبخشی در مجتمع بقیه الله در کمیسیون ماده پنج صادر شده است و شهرداری نیز هیچ مشکلی با ساخت این مرکز ندارد و آقای قالیباف نیز در این مراسم حاضر خواهند بود.

حسن خسرو آبادی مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید و امو ر ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پایان یافتن موانع احداث مرکز توانبخشی در مجتمع بقیه الله گفت: همه موانع این امر بر طرف شده است و جانبازانی که در این آسایشگاه مستقر شدند منتقل شدند و برخی از این جانبازان نیز در همین مجموعه در ساختمان 4 طبقه ای که احداث خواهد شد اسکان خواهند یافت.

وی تصریح کرد: با اجرای موفق ساخت مجتمع های توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ویژه ایثارگران در همه استان های کشور که بیشتر آنها با توجه به قرار گرفتن در طرح های "مهر ماندگار" تا پایان دولت دهم به اتمام خواهد رسید، مراسم ساخت مجتمع بزرگ توانبخشی، فرهنگی و ورزشی استان تهران در مکان فعلی آسایشگاه بقیة الله در ایام الله دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

خسروآبادی گفت: در این مراسم، قالیباف، شهردار تهران و تمدن استاندار تهران حضور خواهند داشت و همچنین از شخصیت های لشگری و کشوری نیز برای مراسم کلنگ زنی که روز شنبه 21بهمن انجام می شود دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید تصریح کرد: مجوز ساخت این مجتمع در کمیسیون ماده پنج صادر شده است و شهرداری نیز هیچ مشکلی با ساخت این مرکز ندارد و آقای قالیباف نیز در این مراسم حاضر خواهند بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز