خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

500 کیلومتر گازرسانی در آذربایجان شرقی طراحی شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۷۹

مهمترین مزیت طراحی این پروژه اجرایی، مسیر انتخابی آن به منظور کاهش هزینه های سربار و گازرسانی به بیشترین روستا با صرف کمترین هزینه بوده است.

ایلنا- تبریز: معاون مهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از طراحی 500 کیلومتر شبکه گازرسانی به منظور گازدار نمودن 50 روستای این استان با همکاری مشاورین اجرایی و توان نیروی متخصص داخلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضا رهنمای توحیدی این اقدام را موفقیتی بزرگ برای شرکت گاز استان آذربایجان شرقی دانست و گفت: گازرسانی به 50 روستای طراحی شده جزو شهرستان های میانه،هشترود، آذرشهر و خداآفرین بوده که مهمترین مزیت طراحی این پروژه اجرایی، مسیر انتخابی آن به منظور کاهش هزینه های سربار و گازرسانی به بیشترین روستا با صرف کمترین هزینه بوده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ تصریح کرد:پروژه گازرسانی به 50 روستای استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 970 میلیون ریال در دست اجرا قرار دراد

توحیدی از روند مطلوب اجرای پروژه های گازرسانی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعاملات سازنده با پیمانکاران اجرایی و تمرکز بر برنامه زمانبندی اجرایی و بهره گیری از نیروهای متخصص در سالجاری منجر به شتاب روزافزون در به ثمر رسیدن پروژه های گازرسانی علیرغم مسیرهای کوهستانی و سخت گذر بوده است.

وی اعلام کرد: توان بالای متخصصین داخلی این شرکت در سالجاری،زمینه ساز اجرایی نمودن پروژه های بزرگ و مهم استانی بوده و کارنامه درخشانی را در خدمت رسانی به مردم استان رقم زده که طراحی 500 کیلومتر شبکه گازرسانی به 50 روستای استان و همچنین احداث و راه اندازی خط انتقال گاز 16 اینچ از خط 30 اینچ محور صادراتی به ارمنستان، از پروژه های مهم عملیاتی بوده که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

معاون مهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز استان در پایان با اشاره به بهره گیری از توان نیروی داخلی در تامین کالایی و اجرای پروژه های گازرسانی اظهار داشت: تکیه بر توانمندی کار ایرانی زمینه ساز شکست تحریم استکبار و به تبع آن پیشرفت و استقلال روزافزون کشور در عرصه تولید خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز