خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

کاشت 5 میلیون درخت در فضاهای خالی تبریز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۲۷

اجرای این طرح در راستای تحقق شعار تبریز شهر سبز و پاک و نیز احیای باغ شهر قدیم تبریز انجام می­شود.

ایلنا - تبریز:شهردار تبریز گفت: دومین طرح کاشت 5 میلیون اصله درخت و نهال در فضاهای خالی شهر تبریز همزمان با هفته درختکاری امسال اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین که در جمع خبرنگاران سخن می گفت خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر و در کنار احداث پارک ها و بوستان های محلی در مناطق شهری، شهرداری تبریز طرح های سالانه و مداومی تحت عنوان کاشت درخت و نهال در فضاهای خالی شهر را در دستور کار خود قرار داده که اجرای اولین طرح کاشت 5 میلیون درخت در فضاهای خالی طی دو سال گذشته با موفقیت به انجام رسیده و امسال همزمان با هفته دختکاری، دومین مرحله این طرح، با کاشت 5 میلیون اصله درخت و نهال جدید اجرایی خواهد شد.

وی اجرای این طرح را در راستای تحقق شعار تبریز شهر سبز و پاک و نیز احیای باغ شهر قدیم تبریز عنوان کرد و گفت: طی 7 سال گذشته و با اجرای طرح های متعدد در حوزه فضای سبز، سرانه این بخش از 7 متر مربع در سال 84 به 16 متر مربع در حال حاضر افزایش یافته که این سطح از توسعه، رکوردی قابل توجه و تحسین برانگیز در تاریخ مدیریت شهری تبریز به شمار می رود.

شهردار تبریز در عین حال از موفقیت شهرداری در کاشت بالغ بر 200 هکتار از اراضی ادارت، سازمان ها و دستگاه های اجرایی تبریز طی سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این طرح همچنان با همکاری ادارات و سازمان ها و از سوی شهرداری تبریز ادامه دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز