خبرگزاری کار ایران

پیرزن تالشی قربانی انتقام دامادش شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۸۰

فردی از شدت خشم ناشی از متلاشی شدن زندگی‌اش، چراغ زندگی مادرزنش را با شلیك تفنگ شكاری خاموش كرد.

 ایلنا-تالش:فردی از شدت خشم ناشی از متلاشی شدن زندگی‌اش، چراغ زندگی مادرزنش را با شلیك تفنگ شكاری خاموش كرد.

به گزارش ایلنا از تالش، كارآگاهان پلیس آگاهی  تالش در پی كسب خبری مبنی بر اینكه پیرزنی 70 ساله در كلبه ییلاقی‌اش واقع در این شهرستان به قتل رسیده، بلافاصله در محل حاضر و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

كارآگاهان در بررسی خود از صحنه قتل و اطلاع از اینكه پیرزن با شوهر 88 ساله‌اش در كلبه ییلاقی خود با خوشی و تفاهم زندگی می كرده، ذهنیت خود را به شخص یا اشخاص دیگری معطوف نمودند.

اكیپ های عملیاتی پلیس آگاهی تالش در تحقیقاتی كه از دختر مقتوله به عمل آوردند، مشارالیها اعلام داشت چندی پیش از شوهرش به دلیل داشتن اعتیاد و اختلاف، از همدیگر جدا شده و به جهت عدم پرداخت مهریه به مدت 20 روز روانه زندان شد و این شخص پیش از آزادی، بارها مادرم را تهدید به مرگ کرده بود.

ماموران با اطمینان از اطلاعات به دست آمده، داماد مقتوله را طی عملیاتی دستگیر كرده و هر چند متهم در ابتدا منکر انجام قتل شد اما در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی، لب به اعتراف گشوده و به قتل معترف گردید.

قاتل در توصیف علت قتل اعلام داشت: حدود 10 سال پیش با دختر مقتوله ازدواج نموده و به دلیل اختلاف خانوادگی از هم جدا و به جهت عدم پرداخت مهریه روانه زندان شدم و مبالغی وجه نقد و اسباب و اثاثیه منزل من نیز ضبط شد، بنابراین تصمیم به قتل همسر مطلقه‌ام گرفتم.

متهم ادامه داد: یک روز قبل از حادثه به منزل پدرم واقع در ییلاق رفته و اسلحه شکاری وی را برداشته و به منزل پدر خانم سابقم رفتم ولی با عدم حضور همسر و پدر خانم، با مادرخانم خود به مشاجره لفظی پرداخته و از اینکه آنها باعث بدبختی وی شده‌اند با شلیک یک گلوله شکاری، وی را به قتل رسانده و متواری شدم.

گفتنی است، متهم با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان aد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز