خبرگزاری کار ایران

علی‌پور در تذکر آیین نامه‌ای:

استیضاح وزیر صنعت با ۴۴ امضا هنوز اعلام وصول نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۷۱

چطور یک روز باقیمانده به هفته تعطیلات مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، استیضاح آقای شیخ‌الاسلام با ۱۸ امضا اعلام وصول می‌شود، مگر رنگ امضای این نمایندگان با ما فرق داشت.

نماینده مردم قائمشهر گفت که استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با ۴۴ امضا تقدیم هیات رییسه شده است اما تا کنون اعلام وصول نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، کمال علی‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین نامه‌ای اظهار کرد: در شرایطی امروز قرار است استیضاح وزیر کار، تعاون ور فاه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد، که ما پیش از این استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را با ۴۴ امضا تقدیم هیات رییسه کردیم که نه تنها پیگیری نشده است بلکه اعلام وصول نیز نگردیده است.

علی‌پور تصریح کرد: در این شرایط این سوال باقی می‌ماند که چطور یک روز باقی مانده به هفته تعطیلات مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، استیضاح آقای شیخ‌الاسلام با ۱۸ امضا اعلام وصول می‌شود، مگر رنگ امضای این نمایندگان با ما فرق داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین مساله کشور تولید، اقتصاد و گرانی است که مطمئنا وزیر صنعت، معدن و تجارت در این رابطه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. به نظر بنده برخی از ما نمایندگان به قسمی که داده‌ایم پایبند نیستیم.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: ‌ اگر استیضاحی را مدنظر دارید باید به صورت رسمی به هیات رییسه برای پیگیری بدهید. بنده از هیات رییسه سوال می‌کنم که آیا استیضاحی به دستشان رسیده است یا نه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز