خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای كشور خبر داد:

بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی فنی‌وحرفه ای

کد خبر : ۴۳۰۵۴

این پروژه های عمرانی با هدف توسعه زیر ساخت ها و بهبود و ارتقا آموزش های فنی و حرفه ای، در سطح استا ن ها صورت گرفته است.

ایلنا- خوزستان: معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور بیان داشت: این پروژه های عمرانی با هدف توسعه زیر ساخت ها و بهبود و ارتقا آموزش های فنی و حرفه ای، در سطح استا ن ها  صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، کورش پرند با اشاره به این مطلب كه یكی از شاخص های توسعه و تعالی در كشور توسعه زیر ساخت ها و پروژه های عمرانی در دست اقدام است، بیان داشت: با پیگیری و تلاش مسؤولین سازمان و نظر مساعد دولت نسبت به اهمیت و نقش كلیدی آموزش های فنی و حرفه ای در چند سال اخیر شاهد توجه ویژه به ایجاد زیر ساخت ها در این زمینه هستیم.

وی گفت: 9 پروژه مورد افتتاح در مجموع در زمینی به مساحت حدود 57000 مترمربع و با زیر بنای 12000 متر مربع فضاهای آموزشی- اداری احداث شده است كه از این تعداد 3 پروژه از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان ها است.

معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینكه بخش عمده اعتبارات احداث این پروژه ها كه بالغ بر 51  میلیارد ریال می باشد از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی با اشاره به اینكه اعتبارات تجهیزات پروژه های یاد شده كه به میزان حدود 40 میلیارد ریال است از اعتبارات ملی مربوط به این سازمان تامین شده است.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور بیان داشت: این پروژه های عمرانی؛ احداث خوابگاه كارآموزی وآشپزخانه، فاز یك مجتمع اهرم، تجهیز مركز شرق تهران، مركز تخصصی برق، مركز خواهران اسدیه، مركز خواهران كازرون، مركز زرین دشت، مركز خواهران كرمان و تكمیل سوله كارگاهی اتومكانیك و فرآوری سنگ مركز برادران محلات بر اساس نیاز های مختلف كشور در استان های بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، فارس،كرمان و استان مركزی احداث شده است.

پرند با اشاره به این كه در هفته دولت سال جاری نیز 28 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، بیان داشت: تعداد 10 پروژه از پروژه هایی كه در لیست افتتاحی هفته دولت منظور شده بود اما بنا به دلایلی مورد افتتاح قرار نگرفته است نیز در ایام مبارك دهه فجر مورد افتتاح رسمی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز