خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

مقاومت اسلامی چشم به اقدام تلافی‌جویانه سوریه دوخته است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۷

پاسخ سوریه به تجاوز اخیر، رژیم صهیونیستی را به کما خواهد برد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پاسخ سوریه به تجاوز اخیر، رژیم صهیونیستی را به کما خواهد برد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری با اشاره به حمله تجاوزکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک مرکز تحقیقاتی در دمشق اظهار کرد: برخی اخبار منتشره تأیید می‌کند هم‌اکنون انتظار مرگباری در سرزمین‌های اشغالی حکمفرما شده است و مهاجرین یهودی برای خروج از فلسطین لحظه‌شماری می‌کنند.

وی افزود: مقاومت اسلامی چشم خود را به چگونگی اقدام تلافی‌جویانه سوریه دوخته است و آمریکا و صهیونیست‌ها نیز به خوبی درک کرده‌اند که خویشتنداری سوری‌ها نقطه پایانی خواهد داشت.

وی با اشاره به قرار گرفتن نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط تصریح کرد: دوره بزن و دروی قدرت‌های استکباری علیه منافع ملت‌های مستقل مدت‌هاست به سر آمده است و جنایتکاران باید بدانند در عصر جدید در پس هر ضربه آن‌ها ضربه انتقام سهمگینی نهفته است که زمان، سطح و اندازه آن را اراده ملت‌های آزاده و استکبارستیز تعیین می‌کند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح در پایان سران کشورهایی که از تصمیم رژیم صهیونیستی علیه سوریه مطلع بوده‌اند را مورد انتقاد قرار داد و آنان را نیز شریک اقدام تجاوزکارانه صهیونیست‌ها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز