خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن برای ترویج سبک زندگی غربی در ایران تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۳۳

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زنجان با اشاره به اهمیت رسانه ها در جمهوری اسلامی ایران گفت: رسانه ها ی ایران در تمام مقتضیات زمانی منافع نظام و ملت را بر منافع خود ترجیح داده اند.

زنجان – ایلنا: مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 99 درصد از رسانه ها در ایران نگاه توسعه ای برای نظام جمهوری اسلامی دارند و همیشه در مقابل رسانه های غربی ایستادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار رمضان شریف در همایش رسانه بیداری در زنجان،  نقش رسانه های  امروز را بسیار موثر برشمرد وافزود: رسانه ها وخبرنگاران وسایت های خبری در جنگ فرهنگی امروز ابزار بسیار مهم برای جنگ رسانه ای هستند که در ایران اسلامی در این راستا رسانه های ایران بسیار موفق بوده اند.

وی عملکرد رسانه های ایران را در جریان فتنه سال 88 و ایستادگی انها را در راستای  مقابله با رسانه های غربی را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: رسانه ها در تمام مقتضیات زمانی منافع نظام و ملت را بر منافع خود ترجیح داده ند.

مسئول روابط عمومی سپاه کل کشور با بیان اینکه که میانگین سنی خبرنگاران  ایران بین 24 تا 28 سال است افزود: این خبرنگاران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیدند ولی امروز به خوبی در راستای فرهنگ سازی دینی و توسعه ارزش های اسلامی قلم می زنند.

شریف در ادامه گفت: درحال حاضر دشمن با چندین شبکه ماهوره ای به تولید برنامه های فرهنگی و اجتماعی بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه پخش می کند و تنها هدف رسانه های غربی از اجرای این برنامه ها مؤ لفه مهم خانواده است چرا که در نظام جمهوری اسلامی ایران خانواده مهمترین نهاد در جامعه است.

دشمن در تلاش برای ترویج سبک زندگی غربی در ایران است

وی  در بخشی از سخنان خود یاد آورشد: دشمن با تولید برنامه های ضد فرهنگی درصدد نهادینه کردن سبک زندگی غربی در ایران است ولی با عملکرد درست رسانه ها این برنامه ها با شکست روبه رو می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه کشور در ادامه گفت: دشمن به دنبال این است که نقاط قوت و داشته های ما را به نقاط ضعف تبدیل کند و فرهنگ اصیل انقلاب را بد نشان دهد.

مردم صاحب انقلاب هستند

سردار شریف در ادامه با بیان اینکه مردم صاحب اصلی انقلاب هستند، گفت: مردم با اقلیت مذهبی و قومی همیشه در مقابل هجمه های دشمن در همه حوزه ها ایستادگی کردند و همیشه همپای نظام بودند بنابراین مردم سرمایه های اصلی این انقلاب هستند.

وی افزود: فرهنگ اصیل هم در شکل گیری انقلاب بسیار موثر بوده است.

مسئول روابط عمومی سپاه کشور تصریح کرد: 90 درصد از کارکرد دشمن این است اختلاف بین مردم و نظام ایجاد کند ولی در این راستا نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن مردمی با بصیرت همیشه در مقابل فتنه ها و هجمه های دشمن موفق بوده است.

حضور مردم در صحنه انتخاباتها چشمگیر است

وی افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات یک مؤلفه مهم برای دشمن است که با حضور مردم انتخابات با نشاط و به خوبی برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه کشور گفت: در طول 34 سال گذشته با حضور مردم انتخابات به خوبی برگزار شده و این حضور یک ضعف برای دشمن بوده است و یک فرصت طلایی برای ایران است.

ابزار رسانه ای دشمن فعال تر است

سردار شریف افزود: در حال حاصر ابزار رسانه ای دشمن فعال است ولی با حضور رسانه های ارزش مدار نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن با شکست روبه خواهد شد.

وی افزود: امروز بعد از 34 سال نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و استقلال کافی در حوزه های پزشکی، هسته ای، علمی، فرهنگی و فناوری را دارد و این امر دشمن را خشمگین تر کرد است.

شریف در پایان گفت: به برکت اقتدار ایران در همه حوزه ها و شاخص ها سنگرهای دشمن نابود شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز