خبرگزاری کار ایران

گشت‌های محلی برای شناسائی زباله جمع کن‌ها در منطقه ۲۱

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۲۴

با توجه به مشکلات زیست محیطی که این افراد برای محله به وجود می‌آورند، طرح جمع آوری تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله در سطح منطقه ۲۱ با محوریت نواحی به اجرا در آمده است. در این طرح اکیپ‌های جمع آوری این افراد در قالب گشت محلی اقدام به جمع آوری این افراد می‌کنند.

ایلنا: تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله در سطح منطقه ۲۱ جمع آوری می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، کامران تبریزی رئیس اداره بازیافت منطقه ۲۱ با بیان این خبر گفت: یکی از مشکلات مهمی که بر سر راه اجرای طرح جمع آوری تفکیک زباله از مبدا درسطح شهر تهران وجود دارد، تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله است که با حضور در محله‌ها به صورت غیر مجاز اقدام به جمع آوری زباله خشک از سطل‌های زباله می‌کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به مشکلات زیست محیطی که این افراد برای محله به وجود می‌آورند، طرح جمع آوری تفکیک کنندگان غیر مجاز زباله در سطح منطقه ۲۱ با محوریت نواحی به اجرا در آمده است. در این طرح اکیپ‌های جمع آوری این افراد در قالب گشت محلی اقدام به جمع آوری این افراد می‌کنند.

تبریزی درباره میزان مشارکت شهروندان با مجریان طرح تفکیک زباله از مبدا در منطقه ۲۱ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تعامل شهروندان با اداره بازیافت این منطقه باعث شده اجرای این طرح در منطقه ۲۱ با موفقیت انجام شود. آموزش چهره به چهره، برگزاری کارگاه‌های آموزش در سطح مدارس، مساجد و خانه‌های سلامت، اجرای طرح‌های تشویقی، راه اندازی غرفه‌های بازیافت در سطح محلات بخشی از اقداماتی است که در راستای آشنایی شهروندان با طرح تفکیک زباله از مبدا و فرهنگ سازی آن در منطقه ۲۱ انجام شده است وهمچنان ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز