خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در ۵۵ هزار مدرسه کشور

کد خبر : ۴۳۰۲۰

در قالب طرح زندگی با قرآن و عترت، ۴۰۰ آیه کلیدی و تأثیرگذار از کتاب آسمانی قرآن استخراج شده است که برای حفظ به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

ایلنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اقامه نماز جماعت در ۵۵ هزار مدرسه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین هژبری معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در دومین نشست ستاد اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران با بیان اینکه اقامه نماز جماعت، مهم‌ترین رویداد امروز مدارس است که با جدیت دنبال می‌شود، اظهار داشت: نماز جماعت در ۵۵ هزار مدرسه سراسر کشور توسط ۲۰ هزار روحانی و ۳۵ هزار فرهنگی اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه زیباسازی و جذاب‌سازی فضای نمازخانه‌های مدارس یکی از محورهای مهم کاری مدیران است، افزود: طی دیدارهای دوره‌ای شورای معاونان از استان‌ها، وضعیت نمازخانه‌های مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

هژبری با اشاره به اینکه فضای نمازخانه‌های مدارس امروز جذاب‌تر و زیبا‌تر از دیگر فضاهای موجود در مدارس است، تصریح کرد: جشن شکوفایی و تکلیف برای دانش‌آموزان با جدیت در کشور برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح درس‌هایی از قرآن و زندگی با قرآن و عترت در مدارس در حال اجراست، ‌یادآورشد: در قالب طرح زندگی با قرآن و عترت، ۴۰۰ آیه کلیدی و تأثیرگذار از کتاب آسمانی قرآن استخراج شده است که برای حفظ به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: با دستور و تأکید وزیر آموزش و پرورش، پرداخت ایاب و ذهاب و حق‌القدم روحانیون به مدارس سرعت بیشتری گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز