خبرگزاری کار ایران

حیدری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رئیس جمهور باید فردا برای دفاع از شیخ السلام در مجلس حاضر شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۰۸

طرح استیضاح از سوی فراکسیون مطرح نشده است/ طراحان استیضاح مطرح کردند که از وظیفه خود که دفاع از حقوق ملت است کناره گیری نخواهند کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فردا رئیس جمهور می‌بایست برای دفاع از وزیر کار در صحن علنی حضور یابد.

سید سعید حیدری طیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با نشست عصر امروز اعضای فراکسیون رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای فراکسیون رهروان ولایت در راستای استیضاح وزیر بحث‌هایی را مطرح کردند و همه تاکید داشتند که طرح استیضاح اگر چه این موضوع در این فراکسیون مورد بحث قرار گرفته اما از سوی فراکسیون مطرح نشده است بلکه حق نمایندگان بوده و آنها می‌توانند با نظر خود از این حق صرف نظر کنند.


وی ادامه داد: طراحان این  استیضاح مطرح کرده اند که از وظیفه خود که دفاع از حقوق ملت است، کناره گیری نخواهند کرد و بر استیضاح وزیر کار اصرار دارند.


نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی  همچنین گفت: اعضای فراکسیون در ادامه در رابطه با نشست نمایندگان مجلس با نمایندگان دولت بحث‌هایی را مطرح کردند و بیان شد که با توجه به اینکه نمایندگی مجلس همچون کار وزرا در طول هم قرار نداشته بلکه همه نمایندگان در یک عرض هستند، لذا تمام تصمیمات در نشست دولت و مجلس می‌بایست در صحن علنی به تصویب نمایندگان برسد.


عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: تا زمانی که توافقات نمایندگان مجلس با دولت در صحن علنی مطرح نشود و به تصویب نمایندگان نرسد، به معنای این است که این نشست‌ها فایده‌ای نداشته و دولت نمی‌تواند توافقات را به مرحله اجرا در بیاورد.


وی در رابطه با میزان پرداخت عیدی به اقشار کم درآمد نیز گفت: نمایندگان پیشنهاد دادند که از سوی دولت صد هزار تومان به ۷ دهک جامعه  پرداخت شود اما این پرداخت ها به مردم  گداپرو ری مدرن را در کشور ایجاد خواهد کرد.


عضو کمیسیون انرژی با اشاره به استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی تاکید کرد:  رئیس جمهور فردا می‌بایست برای دفاع از وزیر کار در صحن علنی حضور یابد.


حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار تومانی راکه دولت در نشست‌های گذشته با نمایندگان مجلس مطرح کرده بود میزان پرداخت عیدی نبوده بلکه قیمت یارانه‌های فاز دوم هدفمندی می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز