خبرگزاری کار ایران

جلیل جباری:

رسانه‌ها آیینه تمام‌نمای جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۹۴۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌غربی از نگاه ویژه رسانه‌های استان در انعکاس شفاف و واقعی عملکرد این اداره‌کل قدردانی کرد .

به گزارش ایلنا، جلیل جباری با اشاره به وظایف مطبوعات گفت: رسانه‌ها آیینه تمام‌نمای جامعه هستند که وظیفه مهمی در انعکاس عملکرد دستگاه‌های دولتی و بیان انتظارات و خواسته‌های اقشار مختلف برعهده دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به تور یک‌روزه‌ای که توسط این اداره‌کل برای جمعی از اصحاب‌رسانه استان برگزار شد، تصریح کرد: هدف ما این است که خبرنگاران عزیز از نزدیک و به‌صورت عینی از  فعالیت‌های اجرایی و عمرانی کارگاه‌های مرمتی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری که با حمایت و مجوز و اعطای تسهیلات بانکی در حال اجرا هستند آشنا شده و عملکردهای اداره‌کل را براساس مشاهدات خود، منعکس کنند.

وی افزود: برخود لازم می‌دانم از نمایندگان  رسانه‌هایی که اخبار و گزارش را به شکل واقعی  برای عموم منتشر کردند تشکر و قدردانی داشته باشیم.

جباری با گلایه از یکی از رسانه‌ها اضافه کرد: علی‌رغم رضایت‌مندی اکثریت نمایندگان مطبوعات  و سایت‌های استان در معرفی پروژه‌های استان، متاسفانه یکی از  پایگاه‌های خبری با جهت‌گیری غیرمعقول و غیرمنطقی  چشمان خود را روی حقایق بسته و اقدام به انتشار مطالب غیر واقع و غیر تخصصی کرده است.

گفتنی است، تور اجرایی با هدف معرفی پروژه‌های مرمتی، احیاء و سرمایه‌گذاری در تاریخ 17/ 08 / 95 با حضور بیش از 20 خبرنگار و نماینده مطبوعات استان اجرا شد و طی آن خبرنگاران از بنای تاریخی دیزج سیاوش، کمپینگ گردشگری کوه‌سیر، پروژه تله‌کابین، پروژه موج‌های آبی، مسجد جامع، بازار قدیمی ارومیه و همچنین از مدرسه تاریخی 22 بهمن بازدید کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز