خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

برخورد نیسان و پژو ۵ مصدوم به جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۷۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت 5 مرد در اثر برخورد پژو 405 و نیسان در جاده ورامین – تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام حادثه آتش‌سوزی ساعت 22:54 شب گذشته در یک ساختمان مسکونی 6 طبقه واقع در خیابان خانی‌آباد گفت: این حریق در واحدی 80 متری واقع در طبقه 4 این ساختمان رخ داد.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی از قسمت اتاق خواب شروع شده بود به دودگرفتگی شدید در طبقات ساختمان اشاره و اظهار کرد: 3 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و توانستند؛ 11 نفر را از ساختمان خارج کنند.

ملکی با عنوان اینکه عملیات ساعت 00:05 بامداد امروز به پایان رسید، اظهار کرد: 4 نفر از حادثه‌دیدگان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی همچنین از برخورد یک دستگاه پژوه 405 با قسمت عقبی یک دستگاه نیسان در محور ورامین- تهران نرسیده به شهرک صنعتی ولیعصر خبر داد و افزود: خودرو پژو حامل 5 سرنشین مرد و خودرو نیسان حامل 2 راس گاو بود که این برخورد به مصدومیت تمامی سرنشینان خودرو پژو انجامید.

وی با بیان اینکه در این حادثه نیسان از مسیر منحرف و به گاردریل برخورد کرده بود، عنوان کرد: ایستگاه 86 آتش نشانی تهران و ماموران آتش‌نشانی قرچک در محل حاضر بوده و پس از نجات مصدومان آنان را تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت 8:19 صبح امروز رخ داد و عملیات امداد ساعت 9:18 به پایان رسید

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز