خبرگزاری کار ایران

سرابی:

کارنامه تئاتر استان خراسان‌رضوی قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۲۷

مدیر کل ارشاد خراسان‌رضوی گفت: کارنامه تئاتر استان خراسان‌رضوی قابل قبول است.

به گزارش ایلنا، سید سعید سرابی در جلسه‌ای با هیات‌مدیره انجمن نمایش خراسان رضوی ترکیب هیئت‌مدیره انجمن را که برخوردار از تجربه، چهره‌های آشنا به هنر نمایش هستند را امیدوار کننده دانست و افزود: باید تلاش شود تا فضای همدلی بیشتری در تئاتر استان حاکم شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کارنامه تئاتر استان را کارنامه قابل قبولی دانست و از هیات مدیره جدید انجمن نمایش خواست حمایت‌های لازم صورت گیرد تا روزهای خوشی برای تئاتر استان رقم زنند.
 
وی بر توجه به آموزش به ویژه در شهرستان‌ها و احترام و توجه به جایگاه پیشکسوتان را حایز اهمیت دانست و گفت: قطعا با هماهنگی، اتحاد و همگامی هنرمندان این انجمن می‌توانیم استعدادهای بالقوه موجود را به منصه ظهور و بروز رسانده و جایگاه این استان را در حوزه تئاتر حفظ و ارتقاء ببخشیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مشهد با اشاره به نقش هنرمندان در رویداد مشهد 2017 تصریح کرد: انجمن نمایش باید نقش خود را در رویداد 2017 پررنگ کند و از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای معرفی پایتخت فرهنگ اسلامی را درسطح ملی و بین المللی استفاده کند.
 
وی با توجه به مشکلات مالی حوزه نمایش افزود: باید به اقتصاد فرهنگ و هنر جدی توجه شود، البته در این چند سال خوشبختانه در حوزه تئاتر توجه ویژه‌ای به این امر شده و ما امیدواریم انجمن نمایش به این مساله پررنگ تر و جدی تر ورود پیدا کند.
 
در این جلسه سید جواد اشکذری رییس انجمن نمایش خراسان رضوی و اعضای انجمن ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به مشکلات این انجمن اشاره و ابراز امیدواری کردند در دوره مدیریت جدید این انجمن دوران رشد و شکوفایی تئاتر ادامه یابد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز