خبرگزاری کار ایران

بعد از هنرنمایی‌های پی‌درپی سرهنگ علیفر؛ استاد یوسفی وارد می‌شود!

گزارشگر دیدار ایران و سوریه با اظهارات عجیبش تعجب همه را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه در زمینی که بیشتر شبیه باتلاق بود به میدان رفت. این دیدار که از حیث نمایش قوتبالی،‌ در کیفیتی شبیه به فوتبال‌های دهه شصت برگزار می‌شد، حوصله هر بیننده‌ای را سر برده بود. در این بین، گزارش پیمان یوسفی نیز، طوری بود که تماشاگر این دیدار منتظر سوت پایان بازی باشد‍‍!

 گزارش این دیدار نیز مثل بازی‌های دهه شصت، همراه با یک کارشناس بود که به صورت آنلاین بازی را آنالیز می‌کرد! گاهی مرتضی محصص نیز رغبتی به صحبت کردن در حین بازی نداشت اما اصرارهای یوسفی جالب توجه بود‍.

شاید بهتر است استاد یوسفی در گزارش از ضرب‌المثل‌های عجیب و غریب و شعر و غزل کمتر استفاده کند و به گزارش بازی بپردازد. واکنش بیننده‌ها و البته مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی در خصوص حرف‌هایی که یوسفی به کار می‌برد نشان می‌دهد این اظهارات چندان هم به زیبا کردن گزارشش کمک نمی‌کند!

یوسفی بعد از اینکه دوربین تلوزیونی چهره کی‌روش را نمایش داد گفت: کی‌روش طوری خودش را درست کرده است که رنگ رخساره‌اش خبر بدهد از سر درون!‌ حال آنکه منظورش از این ضرب‌المثل و اصلا چرا باید چنین ضرب‌المثلی را به کار می‌برد بر همگان پوشیده است!

یوسفی البته گاهی اوقات هم از آنطرف بوم می‌افتد؛ حین گزارش بازی ایران-سوریه بازیکن سوریه دچار مصدومیت شد که یوسفی به طرز عجیبی به نقطه‌ای که به بازیکن سوریه آسیب رسانده بود اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد توپ به جای حساس بدن این بازیکن خورده است! شاید یوسفی با این حرف می‌خواست بگوید گزارشگر راحتی است که این موضوع هم در نوع خود جالب توجه است.

 

کد خبر : ۴۲۹۶۵۷