خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار با خانواده شهید علی هاشمی:

امروز اگر کشوری آباد و امن داریم از برکت خون شهدا است

معاون پارلمانی رییس جمهور در سفر به خوزستان، شب گذشته با خانواده سردار شهید علی هاشمی در اهواز دیدار کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسین علی امیری سه شنبه شب(25 آبان ماه) در بدو ورود به اهواز با حضور در منزل سردار شهید علی هاشمی و با ابلاغ سلام رییس جمهور به خانواده این شهید، اظهار کرد: از برنامه های رییس جمهور عرض ادب و احترام و سرکشی به خانواده های شهدا است؛ امروز اگر کشوری آباد و امن داریم از برکت خون شهدای بزرگواری همانند سردار شهید علی هاشمی است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید هاشمی افزود: شهید هاشمی یکی از اسطوره های ماندگار کشور است و مردم و کشور ما هیچوقت خاطره فداکاری های شهدایی همچون شهید هاشمی را فراموش نخواهند کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور عنوان کرد: همه ما وجود شهدا را احساس می کنیم و آرمان های آنها را پاس می داریم و زنده بودن یاد شهدا، نشانِ بر حق بودن آنها است.

امیری خطاب به مادر شهید هاشمی گفت: برای داشتن چنین فرزندی باید به شما تبریک گفت.

همچنین در این دیدار، مادر شهید هاشمی عنوان کرد: شهدا راه خوب و مناسبی را انتخاب کردند؛ اگر چه فراغ و دوری سخت است، اما من به فرزندان خود افتخار می کنم.

وی با اشاره به اخلاق والای شهید هاشمی عنوان کرد: شهید هاشمی با آن سن کم خود، یک معلم بود.

 از برنامه های سفر دو روزه معاون پارلمانی رییس جمهور به خوزستان، شرکت در مراسم سالروز شکست حصر سوسنگرد، بدرقه زائران اربعین حسینی و دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و آیت الله شفیعی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری می باشد.

 

کد خبر : ۴۲۹۵۳۳