خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شهرک صنعتی گیلان؛

کارگروه مدیران مالی صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۵۱۲

مدیر امور مالی و ذیحسابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با توجه به قابلیت‌های استان گیلان می‌بایست به دنبال جذب سرمایه‌گذاران صنعتی باشیم.

 به گزارش ایلنا از رشت، کارگروه  مدیران مالی و ذیحسابان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های اردبیل، یزد، هرمزگان، همدان و مدیر امور مالی و مجامع و ذیحسابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در گیلان برگزار شد.

مدیر امور مالی و مجامع و ذیحسابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص وضعیت صنعت در استان گیلان بیان داشت: با توجه به وی‍‍ژگی‌ها و قابلیت‌هایی که استان گیلان دارد، می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم، این در حالی است که صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین و زود بازده ترین راه حل برای احیای صنعت است.

وی درخصوص این کارگروه بیان داشت: آشنایی با قوانین جدید و رفع نقایص و مطرح کردن دغدغه‌های مالی و ایجاد راه حل های مناسب هدف اصلی این جلسه بود .                                                                        

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و زحمات مدیران امور مالی و ذیحسابی در خصوص وضعیت صنایع‌کوچک در استان بیان داشت: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید توانستیم در طی سال جاری تعدادی از واحد های راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را فعال کنیم.                     

طهمورث لاهوتی اشکوری با تأکید بر نقش شرکت شهرک های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطرنشان کرد: دلسوزی برای صنعت استان بسیار شایسته و مهم است، ضمن اینکه حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می‌تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه شود که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز