خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد:

تصمیمی برای تیمداری در ورزش نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۴۳

هر كس پول و امكانات دارد و می‌تواند فضای ورزشی بسازد شهرداری زمین آن را در اختیارش قرار می‌دهد.

شهردار مشهد خواسته‌های جامعه ورزش را قابل اجرا خواند و گفت: ما نمی‌توانیم وارد عرصه تیمداری شویم اما در دیگر موارد در خدمت ورزش خواهیم بود و در میزبانی مسابقات بین‌المللی روی كمك شهرداری حساب كنید.

به گزارش ایلنا، سید محمد پژمان با تاكید بر اینكه به هیچ عنوان قصد موازی‌كاری و یا رقابت با مدیریت ورزش استان را نداریم، گفت: وقتی متولی و افراد متخصص ورزشی حضور دارند ما نباید در این زمینه دخالت كنیم و البته وجود مدیری دلسوز و متخصص همچون نخعی‌شریف در تربیت‌بدنی شهرداری مشهد خیال ما را از بابت اجرای یک کار درست و اصولی راحت كرده است.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه تختی مشهد عنوان كرد: این وضعیت به هیچ عنوان شایسته شهر مشهد نیست و همان طور كه در خیلی از مسائل ورود پیدا كردیم، حاضر به همكاری در بهسازی ورزشگاه قدیمی هستیم ولی واقعا تنها یك زمین چمن برای این شهر كافی است؟

پژمان با تایید جذابیت و پرطرفداری رشته فوتبال ادامه داد: برغم همه این موارد هنوز زمان باشگاه‌داری شهرداری نرسیده، زیرا هنوز در سخت‌افزار و ورزش همگانی مشكل داریم.

شهردار مشهد با اشاره به درخواست‌های برخی هیات‌های ورزشی خاطرنشان کرد: مشهد آن قدر ناتوان نشده كه نتواند یك سالن وزنه‌برداری درست كند و همین جا اعلام می‌كنم هر كس پول و امكانات دارد و می‌تواند فضای ورزشی بسازد شهرداری زمین آن را در اختیارش قرار می‌دهد.

وی همچنین در مورد استخدام ورزشكاران در شهرداری گفت: به دلیل مجوزهای قانونی امكان اشتغال مستقیم در شهرداری وجود ندارد، اما قطعا می‌توان به صورت غیر مستقیم از وجود این افراد در شهرداری استفاده كرد و از این بابت هیچ مشكلی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز