خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار به ایلنا خبر داد:

نیاز به اعتبار 25 میلیاردی برای تکمیل پروژه "کنار گذر" لنگرود

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۰۱۲

معاون فرماندار لنگرود گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه کنار گذر این شهرستان اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

فرامرز مصطفوی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه در دست احداث کنارگذر لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: طول این پروژه حدود 11 و نیم کیلومتر است و از محدوده تالش‌محله در غرب لنگرود آغاز و قبل از شلمان خاتمه می‌یابد.

وی با بیان اینکه روند اجرای این پروژه از سال ۸۷ آغاز شده و تا به امروز ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان داشت: تا الان حدود ۲۲ میلیارد تومان برای کنار گذر لنگرود هزینه شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود تصریح کرد: برای تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه اعتباری حدود ۲۵ میلیارد تومان نیاز است.

مصطفوی با اشاره به اینکه  لاین‌جنوبی کنارگذر مذکور با تلاش و پیگیری‌های نماینده لنگرود و فرماندار این شهرستان پیشرفت خوبی دارد، اظهار کرد: امیدواریم با تداوم این روند لاین مذکور تا عید ۹۶ به بهره‌برداری برسد و از حجم ترافیک چندین ساله شهرستان لنگرود بکاهد.

شهر لنگرود در ۶۰ کیلو متری جنوب شرقی رشت واقع و جمعیت این شهر براساس آخرین آمار سرشماری سال ۹۰ بالغ بر ۱۳۷ هزار نفر برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز