خبرگزاری کار ایران

خانواده‌های نخستین خلبانان شهید دفاع‌مقدس تجلیل می‌شوند

کد خبر : ۴۲۸۹۳

در این همایش،بیش از 50 تن از خلبانان سرافراز جمهوری اسلامی به همراه خانواده‌هایشان، خانواده خلبانان شهید، فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش، مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری و شهردار منطقه 22 حضور خواهند داشت.

همایش«آسمانی‌ها» (یادواره نخستین خلبانان شهید دفاع مقدس)، به مناسبت فرا رسیدن سالروز بیعت پرسنل نیروی هوایی ارتش با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بختیاری، رئیس فرهنگسرای تهران با اعلام این خبر افزود: در این همایش که با همکاری اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و شهرداری منطقه 22برگزار می‌شود،از خانواده‌های شهیدان سرلشکر خلبان محمد صالحی، خالد حیدری، محمد حاجی و قدرت‌الله کیان‌جو تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش،بیش از 50 تن از خلبانان سرافراز جمهوری اسلامی به همراه خانواده‌هایشان، خانواده خلبانان شهید، فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش، مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری و شهردار منطقه 22 حضور خواهند داشت.

همایش «آسمانی‌ها» از ساعت 14:30 روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه جاری در مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) واقع در شهرک گلستان، بلوار گل‌ها، انتهای یاس ششم، خیابان طوبی، برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز